marți, 16 septembrie 2014

Succesul e a celor ce cred in el!

Cand ai obosit sa mai speri, cand toate crezurile tale sunt date peste cap si nimic in jur nu pare a se
concretiza, apare o "mana nevazuta" care iti reseteaza asteptarile. Aveam multe framantari care-mi macinau materia cenusie si imi tineau subconstientul treaz, azi s-au rezolvat toate brusc, chiar cand eram intr-o intersectie fara urma de indicatoare.
Am invatat azi iar ca nu trebuie sa te opresti niciodata din a crede, a dori, chiar cand nimic nu mai e cum stiai ca e sau trebuie sa fie.
Azi am inteles, iar, ca atunci cand vrei cu adevarat ceva, se intampla cand esti pe punctul de a renunta.
Azi viata mi-a dat toate raspunsurile la intrebari ce le transformasem in ceea ce se numeste "retorice" si m-a facut sa pot sa aspir la acel ceva, pe care-l doresc dintotdeauna!
Nu pot decat sa spun un "iarta-ma" ca m-am indoit de Tine si "multumesc" ca ai crezut in mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?