duminică, 21 septembrie 2014

Scrisoare deschisa domnului Ponta

Mai draga, cum s-ar zice, pentru a incepe intr-o maniera familiala (din familia PSD, zic) nu m-am uitat la televizor de aproape trei luni si ieri am avut oroarea de a-mi relua acest obicei, cu campania dumneavoastra, lansarea ei mai exact. Pentru ca sun mai slaba de inger si stomac, nu am putut sa urmaresc toata acea parada impunatoare dar vreau sa va multumesc, pentru ca am inteles atunci cand observam desfasurarea de forte ca Romania mea, nu mai este in criza economica daca a avut bani pentru a organiza marele eveniment si va mai multumesc pt ca m-ati convins ca viata mea fara televizor e mult mai frumoasa. Vreau sa subliniez faptul ca nu am culoare politica si nu ma pricep mai deloc la acest capitol, nu fac diferenta dintre "de dreapta" si "de stanga" si cred ca e destul de rau, peste cateva luni urmand sa imi exprim dreptul la vot si nu cred ca sunt singura in aceasta situatie cum nu cred ca dreptul la vot o sa-l exercite doar cei ce fac diferenta intre aceste doua orientari politice. De ce nu cunosc diferenta? Pentru ca am observat intreaga clasa politica fiid "mare la vorba, mica la stat", cum ar veni. Mi-ati fost simpatic atunci cu USL-ul, din cauza ca domnul Basescu m-a oripilat nu de putine ori. Am crezut ca se poate sa schimbati ceva in tara asta destul de amarata, (desi la cate bogatii are nu ar fi trebuit sa ajunga vreodata aici) pentru ca sunteti un domn tanar si cu orizontul mai "largit", sa zic. Mi-am amintit apoi ca dumneavoastra sunteti inititat in politica de domnii Nastase si Voiculescu cumva? A da si domnul Iliescu. Aici mi-am pus primele semne de intrebare primii sunt puscariabili, n-o spun eu, o spune justitia care mai mult sau mai putin independenta fiind, cred ca nu e total nedrepata, cum nici domniile lor nu sunt total vinovati, dar nici de un alb imaculat. Domnul Iliescu, urmasul lui Ceausescu as spune, nu e tocmai bine, zic unii si altii, dar vedeti eu eram prea mica pe vremea aceea si ceea ce nu mi-a fost "palpabil" sa zicem nu iau la socoteala. Dar dati-mi voie sa iau la socoteala ce am vazut cu ochii mei, un tratat de KOabitare, semnat cu domnul Basescu, dupa ce nu cu mult timp inainte strigati in stanga si drepata ca niciodata da niciodata n-o sa fiti un "priministru basist". Dupa primul pas spre "marea impacare" a urmat o rocada ciudata pe la sefii parchetelor care, lasati-ma sa cred ca intamplatoare nu a fost si aici a inceput sa aiba loc KO-ul din coabitarea asta. De ce? Pentru ca am observat apoi cum domnul Antonescu, desi pana mai ieri era "frate de cruce", este condamnat de dumneavoastra si stimabilii dumneavoastra colegi ca a batut palma cu Basescu, nu stiu daca e asa sau nu, dar gestul dumneavoastra "bate la ochi". A urmat apoi o amnezie de care am vazut ca suferiti in momentul in care ungurii au devenit noii aliati, permiteti-mi sa va amintesc cine a sabotat referendumul de demitere a presedintelui in 2012, chiar ei! Pai cum facem? Vedeti, mutarile acestea brusce de teritoriu ne-or ameti, dar nu ne fac sa uitam. Lovitura crunta pentru mine cel putin, pe persoana fizica (cum s-ar spune la Bucuresti) a venit in momentul in care CULTURA ROMANEASCA a ajuns sa fie condusa de unguri. Puteati macar sa le explicati ce inseamna "biped", atunci a fost si mometul in care domnul Basescu m-a facut sa-l apreciez pentru nevalidarea ministrului. Sa mai spun si de faptul ca "Guvernul nu e dator sa creeze locuri de munca?" a, asta se cam bate cap in cap cu asumarea de redeschidere a spitalelor inchise de domnul Boc sau nevoie de pesonal n-au? De nenumaratele taxe introduse? De cum domnul Basescu din trei cuvinte a facut praf un prim-ministru si un ministru al econimiei (care a dovedit ca scolile de renume nu te fac neaparat competent)? Nu mai spun, oricum n-are rost.
Nu va condamn pt situatia in care se afla tara mea si a romanilor, ar fi nedrept, ea se afla aici pentru modul in care a fost condusa de la Revolutie incoace, apreciez si lucrurile bune facute, dar pe mine una aceste contradictii, mai mult decat evidente ma fac sa ma gandesc de doua ori inainte de a pune stampila pe dumneavoastra.
Ma intreb, daca o sa castigati, cum cred ca o sa o faceti, din diverse motive cred asta, cum o sa sarbatoriti mandatul? Dar mai ales, la cat timp dupa ce o sa ne aratati cat suntem de creduli sub luminile reflectoarelor, de pe inalta scena a stadionului, o sa ne spuneti "nu avem bani pt "x" si "y" " nevoi ale tarii?
Si nu in ultimul rand, de ce sa va votez, daca n-aveti nici macar obligatia de a asigura mie si viitorului acestei tari, locul pt ziua de maine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?