sâmbătă, 27 septembrie 2014

Bucuresti, orasul superficialitatii la superlativ

Am sa incep direct si sincer, cate fakeuri am vazut in Bucuresti n-am vazut in viata mea. Includem tot de la genti la haine, de la telefoane la masini inchiriate de impresie, de la masa la cat mai multe stele la painea cu pateu din restul saptamanii de undeva din cartierele limitrofe si bineinteles oameni. Oamenii sunt cei care fac toate chestiile astea de ochii lumii, pentru ca imaginea e tot ce vad ei cand se uita la o forma de viata ce ar aduce ca om, la infatisare.
Vad fete care-si plimba mandre nevoie mare chanelu' in tramvaiu ce le lasa-n fata clubului de fita, unde intra-n arogante, un red bull de obicei pe care apoi il umplu cu apa de la baie, ca doar d-aia-l iau ca nu se vede ce-i in cutie toata noaptea si stau si asteapta sa se indure unu, doi de ele doar chanelu se sprijina pe mana lor, ce dracu!
Am vazut oameni care o ard in sampanie-n club, dar la 2 metrii de ei nu poti sta, probabil parfumul luat din fata de la Unirii si-a pierdut efectul.
Am vazut soferi care-o plimba pe iubi cu masina sefului doar ca ea proasta nu stie detaliul si se uita ostentativ pe geam la semafor.
Am auzit de unii care-si duc "prada" la cel mai bogat din grup acasa si alea proastele pe principiul "cine seamana se aduna", ii cred pe toti "vilosi" pana se intalnesc intr-o dimineata in aceasi statie de RATB, unde nu s-au mai observat pana atunci si se fac ca nu se cunosc.
Am vazut "dive" de feisbuc, care se injura ca una poarta ochelarii de sezonul trecut si se crede mai buna decat aialalta care are mai putini "fani" da ochelari in trend!
Am vazut barbati care se dau zmei, da tot ce au in comun cu ei e faptul ca-i ia vantul.

Majoritatea se dau ce nu sunt, au pretentii la care doar pot visa, pentru ca prostia si lipsa de educatie duce la complexe pe sistemul "esti ceea ce ai", iar cei care chiar au, le etaleaza de obicei mai mult decat pot restu suporta. Eu zic doar atat "a te lauda cu tot ceea ce ai, inseamna a recunoaste cat de putin insemni fara ele".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?