marți, 23 septembrie 2014

Cuceritorii sau tarfele masculine

Despre colectionarii de femei. Cred ca am auzit toti de acei "burlaci ravniti" care jongleaza femeile,
uitand numarul lor. Ce am observat e ca acestia sunt priviti ca niste oameni cu realizari remarcabile in viata pt simplul fapt ca "gramada cere varf", inca n-am inteles de ce dar ma straduiesc. Nu imi pare a fi nimic iesit din comun a incerca patul a cat mai multor femei, in primul rand pt ca ei, majoritatea, isi trag provenienta din familii cu renume sau cu un statut social inalt iar stim cu totii ca in ziua de azi schimbul de "marfa" e liber, nu si gratuit iar "goana dupa aur" continua! Majoritatea prietenilor mei baieti imi zic "daca as fi femeie as fi cea mai mare tarfa" iar majoritatea barbatilor sunt, doar ca le place sa isi spuna "cuceritori" ca si cum ai fi tigan da ti-ai spune rom, acelasi lucru. Femei care sa le impartasasca nebunul chef al distractiei continue sunt destule, unele chiar reusesc sa ii "lege" si atunci stau sa ma gandesc cine e prostul? Ala care cere sau ala care da? Adica prietene, dupa ce iti etalezi "oferta" si primesti la schimb fix ce vrei mai ai si nesimtirea sa arunci cu rahat in cele care iti satisfac nevoile. Un fel de hotul striga hotul. Mai aud "am avut nu stiu cate femei", cum le-ai avut? Daca le-ai cumparat intr-un fel sau altul nu inseamna ca ai titlu de proprietate asupra lor, inseamna ca ai facut schimb de servicii cu respectiva, tu in dezavantaj, un fel de si futut si cu banii luati (sub diferite moduri normal) daca te-ai culcat cu ele, consider ca ele te-au avut, ca tu ai intrat in ele, altfel e ca si cum ai pune bani la banca si ai zice ca ai banca. Astia isi mai gasesc cate-o "iubita" pe perioada determinata normal pe care de obicei o rasfata cu diverse, lucru care imi pare normal daca vrei sa faci asta, partea nasoala e ca apoi se apuca sa strige dupa aia pe strada "faaa ti-am dat si ti-am facut", ridicol, pentru ca prietene nu ti-a pus nimeni pistolul la cap (cred) sa faci ceva. Ei fac asta pt ca daruiesc din nevoia de a epata, sa mearga dobitoaca sa se laude in stanga si dreapta ce minunat barbat are ea, crescandu-i astfel inganfarea, ia prietenii lui sa se mire pe bunaciunea care o plimba si sa lesine de invidie. Si cand aia pleaca cu altu care a dat mai mult sau pur si simplu nu isi taie venele pt ca era constienta ca sunt facuti din acelasi material, el intra-n fibrilatii pt ca in ochii lui nu exista altul mai potent din nici un punct de vedere. Asa ca, ma repet, nu inteleg, de ce ar trebuii sa le ridicam statuie? Si barbatii si femeile au nevoie sa isi regleze hormonii, cam despre asta e vorba iar eu m-am saturat de curvasaria din ziua de azi, evidentiata doar pe partea feminina, ce ati face tristilor fara ele? Imi cer scuze pentru limbajul licentios, de fapt nu-mi cer nici o scuza, ca nu-mi plac zdrentele de nici o culoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?