miercuri, 10 septembrie 2014

Don't be a bitch!

Observ tot mai mult expresia "mi-a furat iubitul/iubita" n-o inteleg, da-mi aduce putin a penal asa, un fel de furt calificat, privare de libertate, o treaba d-asta. Dupa asta cea mai utilizata e "cum sa nu fiu o tarfa cand toti barbatii vor doar sa te bage-n pat si ala pe care l-am iubit a plecat cu curva aia" si "toate femeile is la fel, niste curve, aia care credeam ca n-ar face veci asta si-o dadea cu xsulescu si mie imi zice ca ma iubeste." Prima e cea mai mare cretinitate, oamenii nu is obiecte, nu se fura, fac lucruri dupa bunul plac.

Cea de a doua e o dovada de infantilism, pai draga mea daca tu te apuci sa-i iei prietenii si dusmanii la rand, o sa reusesti probabil sa-i provoci o minima durere si o maxima greata. Daca un barbat te face sa fii tarfa, e destul de nasoala treaba, pt ca tot ce reusesti sa faci in final e sa ii dai satisfactie pe sistemul "mai bine ca am plecat oricum era o curva". Iar barbatii care se apuca sa isi bata joc de toate care le ies in cale pt ca una le-a aratat partea mai putin laudabila, e la fel de nasoala treaba. D-aia vezi tot mai putina dragoste si fericire in jur, pentru ca oamenii judeca usor si gandesc greu sau deloc. Pt ca atunci cand s-au ars o data cred ca asta o sa se repete infinit, pt ca le e frica sa-si puna sufletul gaj pt ceea ce inseamna iubirea cu bune si rele. Am mai auzit-o p-aia cu "ce sa vrei de la xsuleasca sau xsulescu? Si-o trage cu nu stiu cine, e clar ca e o panarama de om", ete si asta e un mare rahat, ai stat tu la spatele lor sa vezi cu cati si-o trag? Esti vre-o usa de biserica ce n-a avut niciodata nevoi fizice? Daca ai un "prieten de nadejde" e ok, daca ai mai multi, nu mai e ok, valabil si in cazul barbatilor. Asta e ipocrizia care te face sa vezi diform realitatea. Tarfele, atat feminine cat si masculine, exista, dar inainte de a cataloga pe cineva asigura-te ca vorba aia "gura bate fundul", da' adauga-i un nu in fata! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?