miercuri, 24 septembrie 2014

Moda Pe Facebook

Am avut falsa impresie ca odata cu trecerea verii in nefiinta in calendarul acestui an am sa scap de postarile idioate de care dadeam zilnic cu referire la loftiste, ca astea mi-au nenorocit News Feedu', intram pe facebook pac 23842842 de postari despre ele de la altele care le invidiau probabil nefiind in locul lor, hai sa zic si 1-2% realiste si pe treaba lor. Dar ce sa vezi mare ghinion mare, stand in casa la caldura departe de plajele insorite ale litoralului unde ocupati erau oamenii sa se traga-n poza, ocupati sunt acum sa copieze tot ce prind pe facebook "ca sa vaza si peretele lor" cum ar veni. Am impresia ca astia au impresia ca netu' asta nu e pentru toata lumea, aiurea! Ei vad 'telijentii ca prinde o poza, un status sau orice rahat si hopa tre' sa fie si la ei ca sa faca si ei milioane si milioane de likeuri poate poate il depasesc pe Fuego! Mai conteaza ca toti sunt anafabeti? Ca nici macar nu citesc exact ce scrie si copiaza cu tot cu greseli? Eu cred ca DA! Tembelilor! De ce trebuie sa vrei o iubire de o toamna ca vara ai ratat-o? Si da, am ratati multi in lista in cazu asta! De ce trebuie sa-ti vina iubirea odata cu frigul? O sa faci turturi proasto! Exemplele ar fi multiple da imi creste tensiunea daca le enumar pe toate. Treaba e ca inteleg tot mai mult spiritul de turma, nici pe facebook nu mai e capabila lumea sa se abtina de la a fi cretin sau pur si simplu a fi tu! Nu mai zic de cei care copiaza o intreaga "opera" si sursa canci si ce sa le cer cand o fosta stimabila colega de la stimabila facultate de drept din cluj, copia grupa mare tot ce prindea si eu, iute la manie cum s-ar zice i-am spus "fata, vezi ca la dreptul proprietatii intelectuale te-a invatat sa zici sursa, ca daca nu ai belit-o" si ea, fata despteapta cu facultate mi-a sters comentul si m-a sters de la prieteni, iar eu si mai desteapta, i-am transmis intr-un mesaj tot ce voiam sa ii zic si am blocat-o.
In concluzie, mi-e dor de stirile cu Bianca Dragusanu de care nu aveam unde sa ma ascund!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?