vineri, 27 noiembrie 2009

singuratate




vin momente in care ne copleseste un sentiment aparte,,indiferent de unde suntem,,cu cine,,cand,,am sa`l numesc singuratate,,
atunci cand totul in jurul nostru pare pustiu si mort,,si ni s pare ca nimic nu va impiedica trecerea noastra alaturi de ceea ce ne inconjoara,,alaturi d pustiul care ne sufoca,,si d lipsa d viata a sperantei,,,
Singuratatea este sentimentul,,sau momentul de care fugim,,de care ne este frica,,si p care totusi uneori il cautam,,il dorim pentru a ne putea gandi in liniste la viata noastra,,si la ce avem de facut,,
dar oare de ce il cautam cand in jurul nostru e plin de culoare si totusi vedem doar gri,,si de ce fugim de el cand totul e gri,,si vrem sa`i dam culoare
oare ar trebuii ca atunci cand ni s ofera sa stam sa meditam?oare asa nu vom mai cere singuri ceatza care sa ne inconjoare pentru a nu fi vazuti,,si ploaia care cade pentru a putea plange linistiti?
sunt intrebari la care eu,,inca n`am gasit un raspuns,,si la care poate nu voi gasi niciodata,,sau poate nu`mi doresc destul de mult sa`l gasesc,,pentru ca atunci cand ratiunea si sentimentul lupta,,castiga sentimentu,,kiar daca ratiunea poate`mi da motive sa vad in continuare curcubeul,,sentimentul cere ploaia,,care sa`mi spele sufletul de rani,,si chipul de tristete,,pentru ca ochii imi rad,,dar nimic nu e mai dureros decat un zambet trist,,un zambet care cere sa fie singur,,pentru a se privi pe sine,,si pentru ca vantul sa inchida ochii,,iar plansul sa spele tristetea,,ca apoi ziua de maine s fie inceputa cu un suras sincer,,
un lucru stiu sigur,,atunci cand sunt singura,,defapt nu vreau s fiu cu adevarat singura,,vreau sa am langa mine o persoana care sa fie singura odata cu mine,,sa fie una cu sufletul meu,,fara macar sa ii simt prezenta,,kiar daca nu poate sa`mi aduca zambetul sa plangem impreuna,,kiar daca nu ma poate opri din fuga spre intuneric,,sa fuga impreuna cu mine,,pana cand vom vedea lumina,,si voi sti atunci ca nu sunt singura,,
nu vreau sa fiu singura decat atunci cand un suflet e gata sa`mi impartaseasca singuratatea,,fara macar sa`l vad,,dar sa stiu ca atunci imi voi deschide ochii,,cineva e langa mine,,si nu ma va lasa sa raman cazuta,,ci imi va redeschide aripile catre necunoscut,,

4 comentarii:

  1. "dar nimic nu e mai dureros decat un zambet trist,,un zambet care cere sa fie singur"..foarte tare fraza..singuratatea e sentimentul pe care toti il ocolim, dar de care avem nevoie pt a merge mai departe

    RăspundețiȘtergere
  2. ma uimeste ceea ce scrii tu esti bestiala pe bune....

    RăspundețiȘtergere

ce zici?