miercuri, 4 noiembrie 2009

comun sau diferit?


IUBIREA,,Nu incape in cuvinte,,Cuvintele sunt mult prea mici ca sa poti sa intelegi,,De cand l`am intalnit am crezut ca totul in viata mea s’a schimbat,credeam ca o sa fim NOI pentru totdeauna,,Nu regret nimic,,dar,,
Stiu ca nimic nu este pentru totdeauna si ca nimeni nu stie ce se poate intampla maine,,,de aceea imi spuneam mereu :”Nimic nu este pentru totdeauna,vreau sa te iubesc azi,,daca nu o sa mai existe si <>?”
In inima mea era o nesiguranta,,Era ceva care ma indeparta de asa-zisa dragoste a ta,dintr-odata te’ai schimbat,,In seara aceea m’ai sarutat diferit si am ramas fara sa stiu ce sa fac.Te cunosc si stiam ca ceva nu e in regula,,Nu intelegeam de ce atitudinea ta se schimase,,speram ca totul sa fie o regretata
greeseala si sa nu se adevereasca faptul ca te pierdeam,,Auzeam o voce din mine care’mi zicea ca totul se sfarseste,,nu era ceea ce vroiam sa aud ! Ramasese sarutul de final,,
Acum cand viata mea a luat un curs normal,,cand cineva ma asteapta plin de dragoste,,acum pot sa spun ca sunt in picioare,,ca totul imi merge foarte bine.Cu timpul am reusit sa trec peste dragostea aia care ma omora.Acum nu mai este durere, sunt eu din nou ! Dar imi amintesc de tine si imi pierd calmul,,mi se deschide sufletul,,zambetul meu dispare si lumea mea devine trista.Viitorul meu incepe sa straluceasca,mi’a fost inapoiata fericirea,dar imi amintesc de tine si totul devine trist.
Cum sa iti spun ca imi rupi sufletul in mii de bucati?Acum, cand totul era perfect,toate visele mele s’au ruinat,,si mai mult de atat,,mi’ai sorbit toata fericirea si a ramas doar durerea .Imi este greu sa deschid ochii , o fac incet,incet,de frica,stiind ca nu vei fi langa mine.O sa pastrez mereu amintirea ta intr’un secret bine ascuns.Mereu o sa’mi ramana vocea dulce a raului.Timpul calmeaza tot,furtuna si furia.O sa respir din nou mirosul fumos al fericirii, ploaia va cadea si va uda floarea iubirii ce creste din nou in mine.Voi rade din nou si voi uita de vocea aceea dulce a raului,dar amintirea ta nu va disparea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?