joi, 19 noiembrie 2009

zambetul meu,,




zambetul meu,,ti`l daruiesc tie viatza,,pt ca m`ai invatzat ca dupa fiecare furtuna rasare soarele,,
zambetul meu este pentru tine mama,,pentru ca m`ai invatzat ca fiecare greseala poate fi ieratata,,si pentru tine tata,,pentru ca mi`ai aratat ca niciodata nu este prea greu atunci cand iti doresti,,
zambetul meu este pentru fiecare iubire moarta,,care mi`a aratat ca lacrimile merita sa cada pentru un sentiment atat de nobil,,si pentru ca atunci cand am sarutat urma trupului tau pe asternutul vietii mele,,am facut`o cu ochii umezi,,si totusi zambind,,
,,este pentru fiecare prieten care mi`a sters lacrimile si mi`a readus zambetul,,
,,este pentru fiecare mana care m`a ridicat si mi`a arat drumul corect
,,este pentru fiecare chip care mi`a impartasit durerea si am invatzat impreuna sa zambim,,
,,este pentru fiecare noapte alba care mi`a spalat sufletul cu lacrimi,,pentru ca zambetul sa fie sincer in zorii zilei,,
,,este pentru fiecare clipa`n care am tremurat de nervi si teama,,
,,este pentru necunoscutul care urmeaza sa`l infrunt,,desi,,poate imi va spulbera dorinta de a merge mai departe,,si totusi ma va ajuta,,sa`mi infrunt viciile,,
,,este pentru fiecare dimineatza`n care soarele a alungat norii ce`mi inundau chipul,,

zambetul meu este pentru mine,,pentru ca am crezut in culorile curcubeului,,
,,pentru ca fiecare clipa de durere a fost stearsa mai tarziu de el,,
,,este pentru Dumnezeu,,,pentru ca mi`a dat viatza,,,si bucuria,,de a cunoaste zambetul,,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?