miercuri, 4 noiembrie 2009

va place?

MIE,,

Imi place,,

*Imi place sa'mi imaginez ca sunt in viata,din cand in cand,,din ploaie'n ploaie si din inzepezire'n inzapezire,

*Imi place sa cred ca exista puteri mai inalte decat ratiunea...

*Imi place ca pot crede in aripi nevazute.

*Imi place ca dupa soare,apare luna ,ca dupa ceea ce stiu apare ceea ce nu stiu,,

*Imi place ca evidentul se ascunde dupa picaturile de lumina,,Apusul,,

*Imi place ca exista oameni pe care-i pot ura pe atat pe cat ii pot iubii si ca exista timp care'mi ofera posibilitatea asta,,

*imi place ca inca mai pot crede ca orice este posibil,,ca binele poate fi rau si nimicul poate fi totul,,

*imi place ca exista oameni care se gandesc la mine,,

*Imi place ca sunt singura acum si pot exprima atatea lucruri,,


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?