joi, 26 noiembrie 2009

Incredere,,


Increderea,,incepe acolo unde sufletele bat la unisol,,si se sfarseste acolo unde intervine,,invidia,,minciuna
De`a lungul timpului,,am fost dezamagita,,si am dezamagit,,am avut incredere,,si am pierdut,,
Am lasat sa plece oameni,,carora apoi le`am simtit absentza,,si am cunoscut alti noi,,care mai tarziu n`au fost decat simplii trecatori,,
Am atribuit cuvinte mari,,oamenilor mici,,si am fost dezamagta de cei fara de care`mi se parea ca viata ar fi mai lipsita de culoare,,
Am invatzat ca atunci cand apar noi actori pe scena vieti mele,,trebuie ma intai sa isi dea examenul,,si abia apoi sa invetze lectia,,
Am stiut sa plec singura,,atunci cand ce din jurul meu avea drumuri paralele,,si increderea nu intersecta drumurile noastre,,
Si atunci cand am ramas doar eu,,cu putzinii oameni care au fost langa mine pe tot acest parcurs,,m`am simtit singura,,si toti mi se pareau simple fantasme,,care la urmatorul val poate vor disparea,,si nimeni nu ma va mai ajuta sa nu`mi pierd sperantza,,
Am realizat apoi,,ca ei erau cei care m`au ajutat sa ajung pana aici,,si vor fi langa mine in continuare,,
Am vazut ca fiecare furtuna ce`mi zbuciuma sufletul nu facea decat sa ii aduca la momentul potrivit in locu unde aveam nevoie de ei,,si fiecare val le contura mai mult prezentza,,
Iar in sufletul meu le intarea increderea,,si totodata,,imi intarea increderea`n mine,,
Sunt putini cei care`mi contureaza speranta,,dar sufletele lor sunt destul de mari incat sa il umple si al meu,,
Desi uneori,,palmele primite inclusiv din partea lor,,dureau mai tare decat orice lovitura,,mi`am dat seama ca erau pentru a`mi deschide ochii,,pentru a ma ridica din noroi,,ca mai tarzu,,aceasi palma sa fie aici,,pentru a`mi sterge lacrimile,,
Mi`am dat seama ca prieten este cel care`ti evidentiaza greselile,,defectele,,si t ajuta sa zbori spre perfectiune,,
Nu cel care`ti spune doar,,va fi bine,,asteptand defapt sa ajunji la capatul puterilor,,ci cel care te scutura pentru a vedea drumul drept,,cel care atunci cand plangi te aduce la disperare criticandu`te,,ca atunci cand lacrimile iti vor seca,,sa vezi adevarate`le valori ale vietii,,
Un prieten adevarat,,demn de incredere,,nu te lasa sa gresesti singur,,ci se baga`n aceasi greseala cu tine,,pentru ca el stie cand vei avea nevoie de o mana salvatoare,,
Increderea se dobandeste atunci cand sunt acolo pentru tine,,si nu doar astepta ca tu sa fi acolo pentru ei,,
Increderea este acolo unde mana ta,,nu se desparte niciodata de a lor,,unde tristetea este comuna,,si durerea se simte parte`n parte,,pentru ca la stralucirea soarelui,,chipul tau va straluci de bucurie,,iar a lor,,de multumire,,ca ati mai urcat impreuna,,o treapta spre implinire,,
Tine`i aproape pe cei ce au ramas acolo de`a lungul timpului,,kiar daca uneori prezenta lor era doar din umbra,,lasa`i sa plece pe cei care te lauda abia cunoscandu`te,,si ofera`le increderea ta,,doar celor care au plans impreuna cu tine,,si au stiut sa fie acolo,,chiar daca probleme lor,,le depaseau pe ale tale,,
Si nu uita,,ca atunci cand zici ca ai un prieten adevarat esti un om norocos,,iar atunci cand zici ca ai doi,,te cam grabesti,,
Eu vreau sa le multumesc celor care mi`au indepartat ceatza,,si mi`au luminat calea,,si in special,,celei care mereu a fost acolo,,si a stiut s`i alunge pe cei 3 cersetori,,suferintza,,durerea,,disperarea :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?