miercuri, 4 noiembrie 2009

[[[www.sylfoto.ro]]]

o imagine,,simpla,,la prima vedere,,o mana,,p o balustrada,,la un anumit nivel,,nimic interesant,,dar la o privire mai in detaliu,,am putea sa ne imaginam,,c ar putea reprezenta,,poate,,scara vietii?poate mana aceea ar putea fi a oricaruia dintre noi,,care`n urcarea spre infinit,,avem nevoie de un sprijin,,reprezntat de o banala balustrada,,care ii reprezinta pe ce din jurul nostru,,cei care nu ne lasa singuri,,si sunt acolo,,pentru a ne ajuta,,sa urcam inca o scara,,inca un pas in plus spre varful piramidei vietii,,de unde este posibil,,ca cineva sa ne observe in fiecare secunda,,si sa ne astepte sus,,si totusi,,poate ne`am oprit,,n`am oprit acolo unde mana noastra sata nemiscata,,unde n`a mai gasit sprijin,,si totul poate fi o privire in gol,,spre ceea ce am urcat pana acum,,poate atunci cand privim in jos,,vedem prea multe trepte,,pline de noroi,,si totul e fara rost,,si ne`am orprit din ascendentza spre infinit,,un infinit nesigur ca o scara,,care poate ramane fara balustrada,,si totul poate fi o cadere`n gol,,care sa naruie,,toate visele,,tot ce am cladit,,si totusi,,nu trebuie sa renuntam,,trebuie sa ne cladim "balustrada" doare de cei de care avem cu adevarat nevoie,,ca sa putem urca cat mai usor,,si mai frumos,,si sa nu ne temem ca la fiecare scara urcata,,mana noastra va fi blocata de ceva,,sau cineva,,va fi dispus oricand,,sa ne dea avant,,spre caderea in gol,,si poate astfel,,vom avea si noi candva,,propria imagine din varf,,vazand in urma alte maini,,intinse spre infinit,,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?