luni, 9 noiembrie 2009

mai poti sa mergi?


[[[www.sylfoto.ro]]]

vin momente`n viatza,,cand ne trezim singuri,,la pamant,,si nu stim in ce directie vom merge,,sau macar daca vom avea puterea sa ne ridicam,,coplesiti de viatza prea "aglomerata" si prea nesigura,,vin momentele in care simtim ca nimeni si nimic,,nu ne poate ajuta sa iesim din impas,,simtim ca defapt parca nimeni nu vrea sa ne ajute,,si toti vor sa ne vada invinsi,,atunci,,ajungem sa alegem sa ramanem singuri,,si ramane,,cu ochii goi,,si nu stim unde ne indreptam,,suntem asemenea oamenilor strazii,,pierduti in viatza,,si cersim un ajutor,,dar noi cata atentie am acordat acestora?miilor de maini intinse spre noi,,oare macar i`am vazut?sau am trecut nepasatori,,si totusi acum vrem o scapare,,o mana`ntinsa care sa ne ridice,,si sa ne spuna ca va fi bine,,ca a fost doar un episod tulbur,,un vis urat,,din care n`am trezit,,o lectie in plus pentru viitor,,dar oare cati dintre noi au puterea sa se ridice?sa lupte cu propria viatza,,si atunci cand pot recunoaste ca sunt invins,,sa strige,,AM REUSIT!

Un comentariu:

  1. De aceea bunul cel mai de pret pe care il poate avea un om e INTELEPCIUNEA....ca sa mai poti merge!

    RăspundețiȘtergere

ce zici?