sâmbătă, 13 martie 2010

Timisoara

Mda,,weekendul trecut am fost in Timisoara,,in "interes de serviciu" :)) sincer,,orasul nu mi`a placut :D mi se pare un Bucuresti mai mic si mai linistit,,si acum cu scuzele de rigoare pentru timisoreni,,aceasta e parerea mea:D
In schimb oamenii sunt ok,,e tare sa iti faci cunostinte noi :D si sa te reintalnesti cu prieteni vechi in locuri in care nu cunosti in prima faza pe nimeni :P
Am avut parte de un party dragutz,,
Si am fost foarte fericita sa ma revad cu Ioana o fosta colega de liceu :D
A ramas la fel de frumoasa si calda :) e un sentiment frumos sa te vezi cu oameni pe care nu i`ai intalnit de ani si sa constati ca au ramas la fel :)
A fost frumos party`ul dar cel mai bine e k e si iubi cu mine:D pentru ca cel mai bine e cand suntem impreuna :) ;x
Mnah,,cam asa sta treaba cu timisoara,,mai o vizita,,mai niste pagini citite,,mai un party,,si totul e ok :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?