sâmbătă, 6 martie 2010

Printre ganduri,,amintiri,,

Ganduri,,printre ganduri,,care`mi freamata trairea,,
Imi rascolesc suflarea amintiri,,
Intamplari,,locuri,,fapte,,oameni,,
Si totul pare sa se evapore,,intr`un timp pierdut,,
Ca intr`o poveste,,care`mi spune ca asa a fost odata,,
Si uitarea se va asterne candva si peste ultima lor clipa de viatza,,
In mintea mea,,va sufla usor,,uitarea,,si se va lasa cortina,,
Peste episoade incheiate,,si va murii Zambetul pentru amintirile frumoase,,
Si va sterge lacrima,,celor dureroase,,
Si totusi sunt ganduri,,care nu mor niciodata,,
Sunt oamenii pe care timpul nu`i poate fura,,
Si as vrea acum sa`l rog sa se opreasca o secunda,,
Pentru a mai putea deschide ochii,,pentru ultima data asupra a ceea ce a fost,,
Si as vrea sa sea,,pentru  ca amintirea sa nu mai transforme prezentul,,
In,,"asa a fost o data",,
Pentru ca timpul nu asculta,,si e de prea multa vreme pe pamant,,
Si si`a pierdut garantia,,pastrez amintirea,,
Amintirea intregii vieti,,care intr`o zi o simpla inchidere de pleoape 
Va sterge tot,,asa cum un val sterge urmele lasate pe finetea nisipului,,
Asa cum o ploaie stampara seceta desertului,,
Asa va stinge ultima gura de aer,,umbra`mi frageda,,
Dar pana atunci,,multumesc timpului pentru amintiri,,
Pentru trecut, si ma bucur de prezent,,pentru ca nu stiu cate amintiri 
Va avea viitorul,,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?