sâmbătă, 20 martie 2010

Pentru Sufletul Meu

Si va fi ultima data cand stiu vorbi la persoana a II a plural,,
Chiar daca vei fi mereu o parte din mine,,,
Ramai doar tu,,eu ma pierd undeva`n trecut,,
Si ratacesc pe carari care pana ieri,,imi era drumul care`l urmam cu ochii inchisi,,
Parca sunt in alt timp,,alt spatiu,,alta viata,,
In care nu cunosc nimic,,si pe nimeni,,
In care cineva a tras cortina prea repede si am ramas doar umbre,,
Si am ramas iar doar eu cu noaptea,,
Si`i urasc atat de mult lumina,,
Si nu`i mai inteleg deloc limba,,
Doar ascult tacerea stelelor,,care pana ieri spuneau de tine,,
Ma lupt inca pentru ieri,,cu ganduri si sentimente,,
Cu vise si sperante,,cu idealuri
Pe care le`a furat o clipa prea grabita,,
In drumul ei de a transforma totul in istorie,,
Si timpul n`are pauza,,ca sa pot certa secundele
Si n`are stop ca sa pot intoarce clipele,,
El doar trece si nu`i pasa de ce ramane,,
Si mi`a luat in goana lui sufletul,,
Dar totusi inca misc,,si`mi freamata trupul,,
Nestiind cum sa traiasca fara suflet,,
Si stiu ca ma voi desprinde deasupra timpului,,
Si voi zbura`n etern,,si voi veghea mereu,,
Sufletul meu,,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?