miercuri, 9 decembrie 2009

Stiu,,



Stiu ca atunci cand imi vine sa plang ar trebuii sa zambesc,,si totusi trebuie sa plang pentru ca lacrimile sunt dreptul cel mai sfant al celui care sufera,,
Stiu ca trebuie sa raman atunci cand ar trebuii sa plec,,
Stiu ca trebuie sa iert atunci cand nu este de iertat,,
Stiu ca trebuie sa am puterea de a spune NU atunci cand sufletul imi striga din rasputeri DA
Stiu ca va veni momentul cand voi fi in plus unde candva eram totul,,
Stiu ca ploaia cade ca la sfarsitul ei sa apara curcubeul,,kiar daca okii mei vor fi inchisi de furtuna,,
Stiu ca fericirea este doar un vis,,din care ma va trezii candva durerea,,
Stiu ca locul meu e langa cei care au plecat cand locul lor era langa mine,,
Stiu ca n`am ales sa traiesc,,dar pot sa aleg singura sa mor,,
Stiu ca vreau sa vad Paradisul,,desi,,n`as vrea sa mor,,
Stiu ca pentru a castiga trebuie sa pierd,,
Stiu ca timpul este de nepretuit,,si totusi,,il dispretuiesc,,asteptand ca ziua de maine sa aduca ceva nou,,
Stiu ca nimic din ce stiu nu ma va ajuta,,si maine,,ma voi intalni din nou,,cu necunoscutul,,care ma va invatza,,tot ceea ce deja stiu,,

Un comentariu:

ce zici?