marți, 15 decembrie 2009

am sa plec o vreme


si as vrea sa pot sa plec acum pentru o vreme,,nu pot sa stiu cat va dura,,
as vrea sa fiu de parte de tot ce inseamana lume,,doar eu si lumea mea,,
as vrea sa plec si sa mi se para dora ca traiesc,,
as vrea sa plec fara sa las vre`un semn,,iar fulgii care isi fac dansul spre acest pamant efemer,,sa`mi acopere urmele,,
as vrea sa plec,,fara sa las ceva in urma,,si fara sa ma gandesc ca cineva`mi va simti lipsa,,
am sa plec o vreme,,kiar daca doare,,as vrea sa plec fara destinatie,,fara ganduri zilnice,,fara sentimente condradictorii,,as vrea sa plec cu sufletul gol,,care pare atat de incarcat de tot ce ma inconjoara,,si totusi este vid,,
as vrea sa plec pentru a`l umple de bucuria de nu a avea ganduri,,de a nu se gandi cum sa fie perfect,,de a fi pur si simplu el,,sufletul meu,,si eu,,o simpla haina a lui,,care desi nu`l intelege mereu,,ar vrea acum sa plece,,pentru a`l proteja,,
si as plecat acum chiar daca l`as face sa planga,,pentru ca stiu ca va intelege mai tarziu ca plecarea mea era vitala pentru aman2,,pentru ca nu tot timpul ce aduce fericirea unuia o aduce si celuilalt,,si totusi,,nu putem traii unul fara celalat,,
sau,,el poate,,poate dar nu vrea,,nu vrea sa ma paraseasca si chiar daca nu ma intelege,,va accepta sa plecam,,impreuna,,
pentru ca atunci cand ne vom intoarce,,poate vom intelege mai usor,,de ce am plecat,,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?