marți, 8 decembrie 2009

Despre noi,,




Si vreau sa vorbesc despre noi,,si imi pare atat de usor,,dar parca totusi nu`mi gasesc cuvintele,,sau poate,,nepriceperea mea le face neintelese,,si totusi par atat de simple,,sau poate pur si simplu nu trebuie spuse,,
Inceputul a fost primul care n`a incercat,,dar am mers mai departe,,dincolo de distantze,,dincolo de ganduri neintelese,,dincolo de frica de necunoscut,,si de teama ca se va sfarsi brusc drumul,,si vom cadea`n prapastia durerii,,,
Am vazut apoi ca drumul viselor petrecut in 2 si luminat de razele iubirii este mult mai usor,,ca dragostea nu cunoaste limite,,nu cunoaste resentimente,,nu cunoaste razbunare,,si atunci cand lacrimile ard obrajii in numele ei este cel mai dureros,,pentru ca nu ne putem pierde sufletul,,
Pana acum era un vis frumos,,la care ma gandeam timida,,credeam ca idealul nu poate exista pe Pamant,,unde totul este efemer,,sau poate nu vroiam sa il transform in realitate,,o realitate care trece,,si care uneori nu ne mai lasa nici macar puterea sa visam,,
Dar atunci cand esti langa mine,,nu ma mai pot gandi la vise,,nu mai pot sa ma gandesc la ideal,,pentru ca realitatea este mai frumoasa decat orice vis,,iar granitele idealului nu`si mai au locul,,
Am invatzat ca defectele unuia sunt calitatile celuilalt,,si am invatzat ca incercarile sunt aici doar pentru a ne intarii sentimentele,,
Suntem doar noi 2,,si parca e intreaga lume,,suntem singuri undeva,,dar parca toata natura freamata`n jurul nostru,,si pentru asta,,as vrea sa`ti multumesc,,dar stiu ca,,pentru iubire,,nu se multumeste,,si`n consecinta n`am sa iti multumesc,,doar iubesc,,sublim si nebuneste,,atat de pur,,total nepamantesc,,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?