duminică, 17 ianuarie 2010

SFARSIT,,




Si stiu acum cum e sa suferi,,sa plangi,,sa mori,,
Stiu acum ce este singuratatea si cum sa respri,,dar sufletul tau sa nu mai existe,,
Stiu acum ca iubirea odata disparuta,,iti ia viata,,si devi un cadavrut,,viu,,si totusi atat de rece,,
Nu stiu daca sfasitul nostru a insemnat si sfarsitul tau,,dar stiu sigur ca a fost sfarsitul meu,,
Stiu acum ca nu mai am nici un inger care sa`mi vegheze somnul,,si care sa ma invete sa zbor,,
Pentru ca tu,,ai zburat,,si ai luat in zborul tau,,tot aerul care`l respiram,,toata speranta care`mi ramasese,,totul,,si nici macar nu mai pot visa,,
Si acum inca respir,,cu gandul amintirilor,,cu iubirea ce`ti port,,
Dar stiu ca amintirea se va sfarsi,,si nu mai am puterea sa sper,,si nu mai cred in nimic,,
Dar inca traiesc in trecut,,in trecutul care era perfect,,dor noi 2,,si nimic parea ca nu ne poate invinge eternitatea,,
Dragostea parea ca n`are sa se sfarseasca vre`o data,,si fiecare piedica ne intarea doar sentimentele,,
Langa tine,,n`am visat,,am trait visul,,iti multumesc petru ca mi`ai aratat Paradisul,iti multumesc pentru toate momentele in care am atins cerul,,iti multumesc petru fiecare stea adusa`n palma,,care ne lumina drumul,,cand era departe,,
Iti multumesc ca mi`ai aratat cum e sa traiesti,,si`ti multumesc pentru dragoste,,
Pentru dragostea pura care am cunoscut`o,,pentru ca am vazut ce inseamna sa fii iubit,,dincolo de orice limite,,de orice departari,,de oricat de multe lacrimi,,
Desi acum doar atat mi`a mai ramas,,lacrimile,,iti multumesc pentru sufletul meu curat care esti tu,,si stiu ca el nu se va pierde,,kiar daca acum durerea ii ia ultima clipa de viata,,va fi etern,,pentru ca nu voi inceta sa te iubesc,,niciodata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?