luni, 11 ianuarie 2010

Plecare,,




Si nu se mai vad nici macar pasii,,doar usa inchizandu`se o mai am in minte,,si apoi liniste,,o liniste prea adanca,,si n`o pot intelege,,desi o ascult,,nu stiu ce`mi spune,,pentru ca a luat locul soaptelor de mai devreme,,in care dragostea`si spunea trairea,,si parea ca nimic nu le poate reduce la tacere,,
Acum stiu ca nu e greu sa am sufletul mut,,desi iti poate vorbi,,nu te pot privi`n oki,,acum stiu ca numai in vis te pot imbratisa,,desi,,mai devreme nu vroiam sa dorm,,pentru ca realitatea nu putea fi comparata cu nici un vis,,
Mi`ai zis "nu plange",,dar sufletul si`a cerut dreptul de a umple golul lasat,,desi stiu ca esti acolo,,acolo nu este aici,,si totusi iti simt prezenta,,pentru ca desi plecarea te`a luat de langa mine,,sufletul meu este acolo,,si dragostea nu ne poate fi luata,,
si cred ca intr`o zi,,aici si acolo,,se vor intalni UNDEVA,,si acel UNDEVA,,nu`l va mai putea rapi nici o plecare,,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?