vineri, 10 aprilie 2015

Gânduri de la miezul nopții

   E atât de liniște, îmi pot auzi fiecare gând în parte, cu povestea lui. Sunt
foarte liniștită în ultima vreme deși am pierdut mult în timpul asta. De la oameni pentru care aș fi luat-o de la capat ori de câte ori ar fi fost nevoie, la sentimente pe care nu credeam ca le pot avea, chiar și bucăți din mine. 
   M-am intrebat și mă întreb încă uneori cine sau ce sunt eu. Sunt un amalgan de simțuri, un dezastru ambalat frumos și asta nu datorită mie, da, de ambalaj vorbesc. Sunt iubire și ură, dezlănțuite și nu știu care domină. Sunt propria-mi liniște și cel mai zgomotos război iar victimele sunt numeroase și cea mai importantă dintre ele sunt eu, pentru că eu rămân mereu, să adun după mine și după voi. Sunt încrederea oferită pe nerăsuflate celor din jur și deznădejdea răsplătită de ei. Sunt adevăr și minciună, niciodată invers, iar aici depinde de tine, tu care ai să te bucuri de mine în cele mai bune momente ale mele dar să nu mă întorci împotriva ta, crede-mă, mă poți concura dar nu mă poți bate în relele pe care ai putea sa le provoci. Sunt dăruință și furt, în formă calificată, iar la ultimul îmi iau singură dobânzile și puțini își permit să le plătească.
   Gânduri de la miezul nopții...în care mi-e dor de voi, cei morți și îngropați în viața mea, în care aș lua-o de la capăt pentru fiecare în parte și aș face la fel chiar dacă aș ști rezultatul dezastruos, în care aș face mai mult sau mai puțin rău, dar aici aș schimba doar personajele, în care v-aș ierta pe toți din clipa în care v-ați împuți, să nu mai trebuiască să vă îngrop, în care aș iubi mai mult și v-aș păstra pe toți, în care dacă m-ați mai vinde, ar costa prea mult pentru voi și n-ați mai putea, după care eu v-as da degeaba, ca să vedeți cum e, în care v-am iertat pe toți, iar pentru voi asta e răul suprem, pentru că astfel v-am luat puterea asupra mea.
   Sunt prostie multă, adunată, iar voi știți de ce. 
   Sunt tot eu, dar voi nu mai sunteti. V-am pierdut pe multi, dar m-am pastrat pe mine și pe cei ce au ales să rămană. Mulțumesc vouă, tuturor.
   E liniște în mine. 
Mi-e dor de tine. Te iubesc. :)


Un comentariu:

  1. pastreaza-ti inima curata si cauta adevarul in ea, restu e bullshit, u know ;)

    RăspundețiȘtergere

ce zici?