marți, 8 februarie 2011

Unde esti?

Astazi se pare ca`ti simt lipsa mai mult ca niciodata,, dar stiu ca tind trebuie sa tin capul sus,,privind orizontul ca nu cumva sa pierd momentul in care iti va contura umbra,,
As putea sa iti pictez un tablou pe cand te vei intoarce,,cu fiecare vis al meu,,ai vedea ca nu ai fost absent nicodata,,si te simt aproape de fiecare data cand inchid ochii,,
Parca mi`e mai dor de tine ca oricand,,
Si doare,,si vad paca prea clar lumea,,care atunci cand masca`i cade se duc zambetele,,iar chipurile oamenilor raman goale,,paca n`au iubit niciodata,,paca nu au vazut nici o pata de culoare,,
Si ma simt atat de straina,,si ma trec fiorii,,eu nu apartin acestei lumi,,am ramas doar sa te astept pe tine,,dar pare a fi tot mai greu,,totul e alb negru,,ici colo,,cate`o pata de gri,,si`mi oboseste retina,,
Nu pot privi atata intuneric,,eu iubesc culorile,,viata mea e luminoasa,,imi place sa mazgalesc amestecand nuante atunci cand negrul pare a se intinde,,
Dar e greu singura,,mi se termina culorile,,stiu ca nu mai e mult si vei ajunge,,stiu ca poate ti`e la fel de greu ca mie,,sa mentii lumina cand nu sunt eu sa intind rozul peste tot,,pana la disperarea ta uneori,,
Dar stim amandoi,,ca e mai bine sa ne doara ochii de la culori stridente,,decat sa`i inchidem de durerea cauzata de prea mult intuneric,,
Sunt aici inger,,unde m`ai lasat,,,nu mi`am pierdut rabdarea,,nici veselia,,pentru ca tu m`ai invatat ca fiecare clipa scursa fara tine,,grabeste timpul ca tu sa ajungi mai repede,,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?