joi, 10 februarie 2011

De prea mult dor,,

Iar simt o apasare in piept,,iar aerul nu`mi ajunge,,si iar ochii`mi privesc in gol,,spre nicaeri imi zboara gandul,,si parca as pluti,ma trezeste la realitate sunetul telefonului,care`mi aminteste ca nu esti aici acum,,si esti doar vocea de la capatul celalat.Si ce frumos era daca nu suna,sigur reuseam sa imi transform plutirea`n vis.Esti departe,iar,eu sunt tot aici,,la fel ca la plecare,doar cu sufleul mai gol,si dorul tot mai mare.
Si cum sa nu imi fie dor?Cand tu esti langa mine,mereu cand imi este greu,am cine sa ma aline,,acum sunt singura si  ratacesc prin timp,,si te astept,,si stiu ca va fi bine,,mi`ai spus`o tu,si stiu,nu minti,asa ca astept sa te intorci,,si stau aici cuminte,,dar vreau sa imi promiti ceva,,promite`mi inger ca nu mai pleci,sau ca ma iei cu tine,,ca n`as mai putea suporta,,singuratatea sa ma aline,,

De prea mult dor mi s`au `negrit,,aripile,,si au uitat sa zboare,,
Caci e un dor nemarginit,,si doare tot mai tare,,
Si e un dor nebun de tot,,ce pare sa invie,,
De cate ori tu imi lipsesti,,si nu esti langa mine,,

Un comentariu:

  1. sa nu`ti fie dor de ce ai deja, pt ca e acolo indiferent ca e fizic sau nu, stii asta ;)

    RăspundețiȘtergere

ce zici?