vineri, 4 februarie 2011

Pictez,,

Zilnic,,arunc niste culori pe plansa vietii mele,,da,,asez cu maiestrie fiecare imagine in acelasi tablou inceput  de atata timp,,Culorile isi fac loc,,una in alta,,reflectand trairi,,pentru ca trairile sunt formate din sentimentele ce`mi strabat venele,,uneori mai stralucitoare,,alteori albastrite se sleirea puterilor,,
E ciudat,,uneori am atata rabdare,,conturez meticuloasa fiecare secunda,,inclusiv fiecare lacrima,,mai limpede sau mai tulbure,,si am grija sa i atribui fieacarei o raza de soare,,sa nu lase urme adanci pentru a`mi strica opera,,
Alteori arunc in nestire culorile,,intr`un haos bine organizat,,pe care doar eu sunt capabila sa`l inteleg,,iar alta data,,nu pot nici macar sa ma uit catre culori,,de teama ca nu m`ar asculta pensula,,
Uneori par a picta in alta limba,,si nu mai inteleg nici eu nimic,,si ce?ar trebuii sa inteleaga cineva?multi nu inteleg culorile,,cum ar putea intelege o amestecatura?plus ca este pictura mea,,eu trebuie sa o termin,,iar criticii poate nu o vor observa niciodata,,desi cu siguranta fiecare a contribuit la o pata de culoare,,
Am inca timp sa definesc fiecare pata cursa,,fiecare culoare abundenta,,
Si daca nu as apuca ce?Muzeele nu ma tenteaza,,praful s`ar depunde oricum,,cum se depune azi pe opere mari de arta,,iar altii ar plati pentru a`mi vedea timpul,,iar zilele nu mi se prelungesc cu fiecare cent,,iar perfectiunea inca nu s`a descoperit,,iar eu nu am de gand sa intru in  istorie inventand`o,,de teama ca istoria se repeta,,si poate mana`mi va fi prea amortita,,pentru a o lua de la capat,,
La sfarsit,,ma voi semna fin,,iar daca nu voi apuca sa mangai cu degetul numele,,inseamna ca va fi originalul,,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?