joi, 20 ianuarie 2011

Garcea si siguranta

Da,din nou geamuri sparte si furturi din masina.De data aceasta nu eu am fost victima,dar oricum oricare din noi o poate patii ca deh siguranta,legea si increderea sunt doar niste cuvinte scris pe niste masini si ca sa le intelegi itit trebuie ceva scoala,totusi!
Deci cum ziceam,ora 19:00 aproximativ,,centrul Clujului,zona luminata si circulata,geam spart haine furate,a treia oara deja in interval de cam juma de an asa,asta mie si lui colega mea ca o statistica oficiala nu am cum sa o stiu cum nici militia nu o are ca deh cum e greu sa intelegi niste cuvinte e si mai greu sa numeri foarte mult,iar cand ai trei clase ca trenul aceste lucruri devin imposibile.
Vine si politita intr`un final,primul echipaj ca deh nu poate un om sa le faca pe toate nu?Dupa care mai asteptin intre 30 si 60 minute sa apara criminalisti ca sa faca poze si toate rahaturile care oricum nu te ajta la nimic,faptul fiind consumat.De ce se consuma faptul?Pentru ca acesti "uniformisti",ca doar uniforma e de ei,nu se plimba pe strazi decat ziua,TOATA ZIUA,cand e vorba de dat amenzi sau ridicat masini,in rest uiti cum arata un militian,ca ei nu sunt nici in intersectii cand e imposibil de circulat,nici nu patruleaza ca sa asigure linistea si siguranta cetateanului,patruleaza doar sa jecmaneasca cetateanul.Bun ca si cum nu ar fi foat de ajuns apare o doamna care se plange ca i`a fost fortata usa la casa,tot in aceasta zona!GENIAL!Orice om normal stie ca "benzile" actioneaza pe "teritorii",doar garda nu intelege asta.De ce isi permit infractorii sa faca astfel de chestii cand nici soare n`a adormit bine?Pentru ca li se permite!Astialalti infractori legali le permit sa faca tot ce ii taie capul,pentru ca sunt ferm convinsa ca sunt "n" persoane patite cum sunt la fel de convisa ca ei cunosc gravitatea situatiei la fel de bine ca si pe cei ce o comit!Dar seara e frig,ceata,oboseala din timpul zilei cand te impiedici de ei plimbandu`se in speranta ca mai gasesc cateva masini netaxate,se simte si cine sa mai vegheze strazile in centrul unui oras?
La intrebarile "Unde e politia cand e de vegehat?" nu mi s`a raspuns nici la intrebarea "De ce doar ziua umblati la amendat si ridicat?",si sincera sa fiu nici nu avea cine sa imi dea un raspuns la ce fete de speriati avea jalatii.Mai mult decat atat,aroganta "criminologului" sosit apoi m`a disperat maxim cand mi`a zis ca daca tot am patit`o de ce nu i`am zis Adinei sa nu isi lase lucruri in masina,i`am raspuns pe acelasi totn ca "nu e de datoria mea sa fiun informator e de datoria lor se se plimbe" ramas foarte surprins de raspunsul la care nu se asteptat,m`a rugat sa semnez ca martor si apoi am mers la sectie ca sa "nu mai scrie declaratie in masina",pretentii deci cat incape dar cand e vorba de obligatii mai se taie.
Asa ca politia doarme spor "prietenilor" lor apropiati!Ca deh de unde nu e nici Dumnezeu nu cere iar persoanele cu handicap au parte de regim special,asadar asta explica multe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?