marți, 18 ianuarie 2011

Din Nou,,

Da,,din nou am inceput perioada aceea a vietii care imi mananca nervii, somnul, sanatatea,, SESIUNEA! Stiu,n`am mai postat mare lucru,n`am mai scris,n`am mai facut nimic decat am studiat,,si sunt satula pana peste cap, nu mai imi place nici rozul cu care subliniez randurile si nici vre`o alta culoare nu ma mai motiveaza sa fac asta cu placere,nici creierul nu mai vrea sa isi tina ochii deschisi pentru a reflecta asupra cartilor atat de pline de prea multe lucruri inutile care poate maine se schimba dar eu tre sa le invat ca idioata!Si n`ar fi parca totul atata de negru daca as culege toate meritele,,doar ca acestea nu se dau mereu pe orele frecate pentru a te perfecta,,
Dar stiti si voi "daca e musai,bucuros",,asa ca mai intorc o pagina si inca una,,si inca 800 care poate le`am mai rasfoit si de care sunt atat de satula!Si imi scriu iar numele pe o foaie alba,,asteptand "judecata",,dupa care accesez mereu pagina personala pentru a vedea "sentinta",,si tot asa,,pana cand va sosi vremea sa ma incalzesc la un maaaareee foc de stiinta si pagini ingalbenite,,
Acum trebuie sa plec,,aud ecoul paginilor urmatoarelor examene,,ma banduie,,dar mie nu mi`e frica de supanatural!:D
BAFTA TUTUROR CARE SE ALFA IN ACEEASI SITUATIE! :-h

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?