sâmbătă, 11 decembrie 2010

Zile Negre,,

A fost o perioada in care totul a fost cu susul in jos,,motiv pentru care nu am fost prea activa ca "bloggaritza",,pentru ca atunci cand cei din jur nu sunt bine,,nici tu nu poti fi ok,,si eu asa sunt,,am avut parte de un eveniment mai putin fericit in familie,in urma caruia "BEXY NR 1" a ramas in urma si acum e curtea goala,,prea goala parca,,si mereu ma cuprinde furia cand vad,,
Totul din cauza unui inconstient de 22 de ani caruia i`as rupe capul in orice secunda,,asa e cand nu te incape soseaua si tu esti "smardoi" esti pe cale sa omori oameni ca atat de duce bostanu care`l ai pe post de cap si picioarele,care cred ca lui ii sunt ambele de stangul,pentru ca atunci cand circuli cu mult peste 100km/h in oras in zona aglomerata capul tau e vid,logic ca poti in orige secunda poti pati ceva,,
Mereu cand familia imi pateste ceva sunt in stare de orice,,mai ales cand tu`ti vezi de treaba si vine un gunoi ordinar ca acesta,ca altfel nu`i pot spune,si e gata sa te bage`n pamant,,
Multumesc lui Dumnezeu ca EI sunt bine,,si lui Bexy ca a existat,,si ca mi`a salvat cei mai de pret oameni,,si`i promit ca o "surata" de`a ei ii va lua locul,, ;x
Iar Jegului nu`i pot ura decat de bine,,adica Tomberoane,,ca acolo`i e locul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?