luni, 27 decembrie 2010

Cu colinda

In Noaptea de Ajun am mers cu colinda la bunici,unde s-a adunat toata familia ca doar de Craciun ne strangem si noi toti!
 Sa inceapa colinda!

Buuun,dupa impartitul cadourilor,ca deh Mos Craciun e cam senil si le mai lasa si in alte parti :)) si dupa ritualul pupaturilor de rigoare a urmat masa,unde cand te asezi ca vrei sau nu TREBUIE sa mananci macar putin!:)) Traditia!
Si ne-am adunat cu totii in jurul mese si ne-am pus pe treaba!
Ei sunt bunicii mei si o matusa,care de obicei din motive obiective e absenda de sarbatorile de iarna!
Iar ele sunt verisoarele mele,mai mici,dupa cum se vede!:))Larisa si Alexia,in ordinea inaltimii!:))


Dupa asta am colindat si cealalta parte a familiei iar apoi in Ziua de Craciun vizita s-a intors,si asa a mai trecut un Craciun,,la fel ca celelalte,,dar atat de mult asteptat pentru a ne revedea toti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?