luni, 20 decembrie 2010

Inca,,

Inca nu stiu exact cine sunt,,de unde vin,,sau unde vreau sa ajung,,mi-e conturata doar existenta de visele ce ma ajuta sa cred inca in ziua de maine,,
Desi inca nu am vazut totul in aceasta lume muribunda,,m`am saturat de rautate
,,ura,,nedreptate,,ignoranta,,disperare,,zambete care stralucesc datorita lacrimilor ce le dradeaza sufletul,,ce cauta  in disperare iesirea,,
Inca mai pot,,cred,,sa privesc in jur,,cu blandete,,desi razvratirea`mi bantuie fiinta de cate ori ochii`mi sunt spalati de durere,,
Inca mai pot sa inteleg,,de cate ori sunt neinteleasa,,
Inca mai pot sa respir de cate ori vor sa ma sufoce,,
Inca mai pot sa zambesc,,la fiecare privire intunecata,,
Inca ma pot ridica,,din fiecare cadere libera,,
Inca mai sper,,inca mai lupt,,inca mai cred in oameni si in dragoste,,
Inca alerg spre iesirea din efemer,,dar niciodata spre sfarsit! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?