sâmbătă, 4 decembrie 2010

Copilaria si desenele

Acum cateva zile m`am uitat cu Adinna,colega mea,la desene Barbie si ne`au placu foarte mult!Mi`am amintit de copilarie si imi dau seama cat de nefericiti sunt copiii din ziua de azi,pe care parintii ii uita`n fata televizoarelor sau a calculatoarelor si fiecare se uita la ce apuca,desene cu monstrii,batai,jocuri la fel de oribile!

Copilaria mea a fost marcata de SAILOR MOON
TOM SI JERYY
BARBIE
MILA(motiv pentru care tavanul era mereu albastru de picuri de cerneala ca eu uitam sa las stiloul din mana cand faceam pe Mila)

101 DALMATIEI
ALBA CA ZAPADA
Si multe altele la fel de celebre,vechile,fascinantele si eternele desene Disney!Va marturisesc ca si azi am toate aceste povesti minunate pe calculator si ma uit cu placere la ele ori de cate ori am chef si timp sa ma relaxez amintindu`mi de perioada`n care credeam ca totul e posibil si ca raul nu exista!
Cred ca am fot un copl fericit,joaca de afara cu ceilalti copii de pe strada nu o dadeam pe nimic,azi cei mici nu se dezlipesc de tot felul de jocuri dubioase iar comunicarea cu ceilalti lasa de dorit tocmai din acest motiv,zapada si saniutza erau de neilocuit,azi cum ii scoti afara pe cei mici se aleg cu gramezi de boli ca doar calculatorul si televizorul nu`ti creaza imunitate si puterile supranaturale ale eroilor lor preferati nu`i ajuta`n nici un fel.Asa`si risipesc cei mai inocenti ani,,dar vina e a parintilor care atunci cand il uita pe junior la tv sau pc se lauda ce cuminte copil are,fara a se gandi ca lucrurile urmarite nu sunt tocmai corespunzatoare iar impactul asupra urmasilor lor nu e tocmai potrivit,asa ca daca tot va place timpul liber,oameni mari,amintiti`va ca sunt desene minunate care va pot tine ocupatii copiii!

Un comentariu:

  1. Sincer ...si eu sunt mandr ca am copilarit cu desenele astea si nu cu toti roboteii si nu stiu ce...Ca ieseam afara si la minus nu stiu cate grade si ca nu eram dependent de internet. Ma bucur ca am ce povesti cu prietenii la un gratar, ca avem ce amintiri sa depanam, insa imi e mila de generatiile ce vin, imi e mila deoarece ei petrec tot timpul in fata calculatorului. E trist

    RăspundețiȘtergere

ce zici?