luni, 10 noiembrie 2014

Ziua în care Vadim s-a hotărât să se vândă lui Ponta

O știre care se încadrează la "ȘTIAȚI
CĂ..." și la "SCUIPAȚI AICI" (două dintre faimoasele rubrici ale lui Vadim Tudor, pentru necunoscători). Tribunul știa încă din vara - aproximativ august - că în turul 2 îl va sustine pe Victor Ponta, așadar toate poeziile, pamfletele etc. prin care îl atac erau un teatru! A afirmat că știe, din surse sigure și secrete (cum ne-a obisnuit) cum că, Mircea Diaconu va fi, până la urmă, declarat incompatbil pentru funcția din Parlamentul European. S-a măcinat să găsească (și a găsit până la urmă) pe cineva apropiat lui Ponta (o doamna mai în varstă) care să îi transmită propunerea lui și anume: "Daca îmi dă postul in Parlament la Bruxelles, îi dau în turul doi voturile mele. Și voi avea undeva la 4%". Sursa mea preferă să își păstreze anonimatul, din motive lesne de ințeles. Dacă ea (sursa) a mințit, mint și eu, dar refuz să cred ca am dormit câțiva ani buni în pat cu dușmanul și încă bem cafele împreună, chiar dacă paturile s-au separat. 
Trăiască politiCA COmercială! 
P.s: voi cei care l-ați votat pe Vadim în turul unu, nu-mi amintesc să fi zis de voi că vă ia cu el! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?