duminică, 2 noiembrie 2014

De ce sa mergi la vot

Azi scăpăm de băsism, am fost și eu la vot. Aud din ce în ce mai mult "nu merg la vot, toți sunt la fel." Ok. Se poate să ai dreptate, prietene, dar dacă-ți renegi dreptul la vot nu te simți neîndreptățit când vezi ce se întâmplă în jurul tău și-ți exprimi nemulțumirea iar restul te ignoră. Trebuie să mergi la vot pentru că in '89 au murit multi oameni ca noi toti, să avem acest drept liber exprimat. Nici eu nu iubesc politicienii, nu mă pricep la politică dar îi respect și le mulțumesc celor ce și-au pus viața gaj pentru libertatea și democrația în care această minunată țară ar trebui să își găzduiască poporul. Să stai acasă e un semn clar că nu te interesează, că nu îți respecți țara și  istoria. Sunt de acord cu faptul că ajungând acolo toți fură, din păcate, alege-l pe cel ce fură mai puțin privind istoria sa politică. Se fură peste tot atunci când oamenii ajung la putere, nu doar la noi, doar ca p-afară se fură cu măsură, așa că ia buletinul de vot si caută-l și tu pe acela. Trebuie să mergi la vot, pentru că atunci când nu mergi șansele ca votul tău să fie exercitat de alții sunt destul de mari, voturile se fură, asta e realitatea. Așa că anulează-l dacă nu ai candidat pe placul tău, e simplu, pui două ștampile și ai rezolvat problema, dar datele tale nu o să poată fi folosite de către cei care vor să îți fure viitorul.
Astea-s cele două motive, cele mai simpliste și logice, de care are fiecare nevoie ca să iasă la vot, n-ar trebui să aibă nimeni nevoie de altele, care există și sunt numeroase, la fel de importante. Astea trebuie să fie de ajuns și pentru cei ce zic "dacă am putea schimba ceva cu votul, n-am fi lăsați să votăm", da, masoneria lucrează, dar strămoșii tăi tot morți sunt și tot pentru libertatea ta! 
Cum sa-ți alegi candidatul e destul de greu, eu nu am culoare politică așa că am analizat numărul pușcăriabililor din partidul/alianta fiecărui candidat, apoi m-am "uitat" la cei de la care au "învățat" politică și la sfârșit m-am gândit la ce mă nemulțumește și aș vrea să schimb. Nu știu dacă am socotit bine, dar mi-am exercitat dreptul. 
Ce nu-mi place în primul rând e că nu sunt sigilate voturile, fiind astfel foarte usor de anulat.
Încă mai poți încerca să schimbi ceva, noi suntem poporul, noi suntem puterea, ei doar ar trebui să ne reprezinte! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?