marți, 7 octombrie 2014

Dacă te-a inșelat

În ziua de azi toată lumea vrea subit, am observat, iubire și o relație perfectă. Partea proastă e că astea nu le găsești frumos ambalate pe raionul unui market, așteptând să fie duse acasă. Alergăm după jumătatea viselor noastre, apropo de asta cu jumătatea m-am analizat și am observat că m-am născut întreagă, iar in alergătura asta ne împiedicăm de tot felu de îndoctrinări care ne-au fost introduse in educație sau pe care le-am obsevat la alții care ne par a fi fericiți. Una din ele e aia cu "toți bărbații înșeală". Se poate să fie așa, eu am întâlnit și din ăia care nu sau mă rog, au fost mai deștepți ca mine, ideea e că nu doare ce nu știi. Nu prea aud că femeile înșeală, nu știu de ce, probabil bărbații sunt încă în stare de negare a acestui fapt și femeile nu o zic cu voce tare de teamă sa fie catalogate drept curve, chestia e că o fac! Știu știu, e muuult mai grav, omorâți-mă cu pietre! Femeile de obicei inșeală din răzbunare și atunci când stabilitatea emoțională le este instabilă, pare mai grav pentru că există ideea că ele se atașează de amant, surpriză, nu e necesar să se intâmple așa! Bărbații sunt priviți mai indulgent la acest capitol, eu n-am înțeles de ce, motiv pentru care nu-i privesc astfel. Trădarea e trădare, altfel e ca și bancu' ăla pe facebook "dacă m-am sărutat cu x te-am înșelat? Dacă îti dau o palmă te-am lovit?" Eu una am iertat și am rămas o singură dată și rău am făcut. În rest am iertat și am plecat și azi ne salutăm frumos și ne ajutăm dacă putem. Actul de iertare și rămânere a femeii îmi pare a fi perceput de bărbați ca actul de supunere suprem al ei față de el. De ce? Pentru că în primă fază ea o să fie la "conducere" în încercarea lui de a dovedi că a fost o greșeală, încet încet puterea asta schimbă locul și face loc fricii ei că dacă nu face cum zice el, domnul ar putea repeta "greșeala", în primul rând a doua oară e alegere nu greșeală sau accident. Accident e ală când mergi cu bița și cazi în șanț, nu poți merge pe stradă și să cazi intr-un vagin. Dar mă rog, toți suntem supuși greșelilor. Ideea e că am observat că se ajunge la o complacere intr-o situație deloc fericită, înșelatul o să se gândească mult și bine la eveniment, mai mult, mereu o să își amintească! O să arunce săgeți otrăvite din când în când care fac tensiunea și mai crescută. Da știu știu, voi nu, super-oamenilor! Poate atunci când nu ajunge la timp acasă, parcă da doar, puțin atunci când nu răspunde la telefon noaptea si uneori atunci când te anunță că în seara asta nu mai ajunge. Aici nu mai e vorba de iubire, aici e vorba de baza iubirii și anume încrederea și respectul, fără astea nu există iubire, da există starea aia ce-i seamănă adracu' de tare dependența emoțională "dacă nu mai găsesc pe nimeni". Hai pe bune? Pământul nu ne mai tine și lumea ta s-a terminat la el/ea. Dacă vrei o relație sănătoasă evită situațiile de gen, nu le fă sau fă fară să se afle, pentru că încrederea odată moartă resuscitarea e a dracu de grea și de cele mai multe ori tot ce poți face e să o ții în viată cu ajutorul aparatelor. Oricâtă iertare  ai cere, îndoiala odată semănată rodește al naibii de tare. Era aia cu aruncă o farfurie de pământ, după ce e țăndări cere-i iertare, s-a făcut la loc?! Iubirea n-o să moară rapid, tocmai d-aia doare gestul și oricât ai lupta parcă tot ce faci e să adâncești rana. Motivarea de a rămâne pentru a demonstra că tot cu tine e sau pentru a te răzbuna e cea mai proastă alegere, pentru că tot pe tine o să te doară. Recidiva inculpatului e probabilă, pe sistemul "m-a iertat o dată, ce a fost mai greu a trecut" si vad mulți care se mint a fi fericiți în astfel de relații, da dacă-i privești atent le vezi goliciunea sufletelor. 
Relația aia mult dorită și perfectă, are nevoie de doi oameni dispuși să sacrifice dacă vreți, deși când iubești nimic nu pare a fi sacrificiu, tot ce le aducea plăcere trecătoare până atunci, doi oameni maturi care să își dorească respect, înțelegere și dragostea sinceră, doi oameni care să știe comunica la apariția problemelor, nu să caute rezolvarea în patul altora, răbdare de fier pentru zilele proaste și susținere mai presus de toate. 
Dacă-i vrei banii, cadourile, numele, vilele, consideră că n-am zis nimic. 😂😂😂

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?