luni, 2 mai 2011

Muritori

Sunt om,, am vise,, aspiratii,, sentimente,, respir si ma misc in voie,, cu speranta de a reusi sa imi indeplinesc visele si sa imi ating aspiratiile,, intr`o invalmasala lumeasca,,in lupta dintre bine si rau,,noi, muritorii, inca speram,,
Ce iti e speranta atunci cand nu stii daca mai ai timp sa iti indeplinest visul,,
Ce iti e visul intr`un timp ce iti ingroapa aspiratiile?
Ce iti sunt aspiratiile cand timpul iti poate rapi sentimentele?
Sunt muritor, viata,, iar timpul tau pare sa mi se scurga printre degete si pana invat sa mi construiesc drumul pentru a atinge scopul,atat de precis de altfel in mintea`mi ratacita, se prea poate ca ultima secunda sa nu imi permita sa port implinirea in suflet,,
E greu sa reusesti singur,, e si mai greu sa multumesti lumea din jur pentru ati sta alaturi,, dar cel mai greu e intotdeauna sa te multumesti pe tine,, as putea spune chiar ca uneori e imposibil, de ce? Pentru ca timpul te depaseste si e greu sa ii tii pasul,trezindu`te in fata altor scopuri care uneori iti vor ingropa esenta si in final cand te trezesti la realitatea invaluita de timp intr`o ceata densa,realizezi ca parca ai trait in alta lume si nu poti vedea nimic din ceea ce credeai ca ai cladit,,
Suntem muritori,viata,,,muritori,,da`ne doar o sansa in plus,,sa putem fi oameni,,
,,,TOTI OAMENII SUNT MURITORI,,,DAR,,NU TOTI MURITORII SUNT OAMENI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?