miercuri, 25 mai 2011

Am supravietuit

Am supravietut sfarsitului lumii :)) de ce n`am scris asta pana acum?Pentru ca pana acum m`am bucurat ca s`a intamplat asta! :)))
Cata prostie trebuie sa fie in capul unor oameni,de obicei americani, ca sa creada toate apucaturile schizofrenicilor care ghicesc cand lumea asta se da draq de tot?Multa!Pentru ca asa sunt educati si atata ii duce capul pe ei,cei mai cei din lume ;) ABSTRAAAACCTTT!!!
Aceste pronosticuri nu sunt decat metode de afirmare,mai de graba metode de a te face de tot rahatul,dar daca americanii au zis e clar AU DREPTATE FRATEEE!!
Eu una nu cred in nici una din datele mortale ale planetei,pentru ca desi nu cred in religii,sfinti si biserici cred in Dumnezeu iar el ne`a comunicat clar "Nimeni nu va sti ziua aceea",doar ca la unii sau n`a ajuns mesajul sau se cred ceva mai binecuvantati si ar putea aparea zilnic unul,altul care sa ne dea vestea cea mare!Am putea face asta si eu,,si tu,,adica eu mai putin ca am avut doar 3,25 la mate si nu ma pricep la calcule :))
Pentru mine devine de`a dreptul amuzant sa aud toate aceste 6 din 49 :)) partea proasta  e ca atunci cand apare cate un nebun d`asta mereu se gasesc sute,mai nebuni,care sa il creada!Concluzia suntem o lume adraq de credincioasa si cu o pofta nebuna de cainta, dar vrem sa tim cand sa ne caim ca deh mai sunt multe de facut si n`am vrea sa pierdem timpul nu?
Acum or n`o fi Apocalipsa fatala tuturor, ori vine pe sectoare, ori am supravetuit ori chiar am murit si inca bantui prin aceleasi locuri,deci daca am murit nasoala treaba ca tot aici ma aflu!Si spre surprinderea mea si cei pe care  cunosc bantuie inca tot p`aici! :)) poate in zona noastra a fost o apocalipsa subtila,ca n`am vazut nimic inspaimantator pana m`am pus sa dorm,am dormit al naibii de bine si cand m`am trezit totul era fix ca si cand ma culcasem!
Dar vedem poate se schimba ceva pana la data urmatoare,, :))

Un comentariu:

  1. daca se mai inmultesc ''mamele omizi'' cred ca chiar o sa vina Apocalipsa din cauza prostimei.

    RăspundețiȘtergere

ce zici?