sâmbătă, 26 martie 2011

Va multumesc

Vreau sa multumesc tuturor celor care mi`au propus colaborari pentru a`mi lasa amprenta pe alte bloguri.Nu e  de mine treaba asta :)) dintr`o usoara comoditate, pentru ca nu imi plac tiparele,,si pentru ca pur si simplu sunt total neispirata in unele momente. Nu ma scuz, dar nu vreau sa se creada ca ma consider prea "buna" pentru chestii d`astea, din contra, sunt prea comoda imi a da interesul:D. O singura data am postat pe 100 bloggeri si mi`am dat demisia, nu pot sa scriu despre ceva la momentul X, poate acel ceva nici macar nu ma intereseaza, sau poate sunt deja satula de "ceva". Asa sunt eu,nu pot sa inventez daca nu simt si nu ma reprezinta,adica pot, am o imaginatie bogata, dar nu vreau sa par altceva decat sunt, la ce bun? E oricum totul suficient de fals in lumea asta. Pe acest blog scriu cand vreau, cand simt, ce vreau si ce simt astfel ca ma reprezinta in totalitate. Fac schimburi de linkuri si bannere, n`am nimic cu astea, dar cam atat :D :)). Multumesc pentru propuneri si intelegere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?