miercuri, 2 martie 2011

Multumesc

E greu sa transmiti stari si sentimente in simple cuvinte,prea simple parca,dar totusi profunde atunci cand iti patrund dincolo de timpan,,
E timpul sa multumesc,,si lista ar fi lunga,si cuvantul neindestulator,,si totusi MULTUMESC,,
Multumesc in primul rand Cuiva,acolo sus,,pentru toate multumirile pe care mi`a dat ocazia sa le pot face,,
Multumesc pentru familie,,si ei pentru viata,pentru fiecare vis devenit realitate,pentru fiecare tipat iertat intr`o secunda,pentru fiecare zi in care aripile lor mi`au indrumat zborul,,multumesc pentru toata rabdarea,dragostea si intelegerea care m`au ajutat sa`mi mentin bataile aripilor,,
Multumesc timpului pentru fiecare secunda care si`o plimba`n viata mea,,pentru fiecare zambet,,pentru fiecare lacrima cu care mi`a intarit sufletul,desi de multe ori credeam ca e prea greu sa iau iar startul,,
Multumesc soarelui,pentru fiecare raza de soare ce m`a mangaiat si pentru fiecare moment de stralucire,,
Multumesc ploii pentru fiecare clipa de meditatie oferita,,pentru ca m`a invatat ca a plange este usurare,,asa cum si cerul plange cand norii sunt prea grei,,si pentru ca mi`a aratat ca dupa fiecare picatura rasare curcubeul,,
Multumesc pamantului pentru fiecare pas suportat,,si pentru toate minunile vazute,,
Multumesc oamenilor,,pentru fericire si durere,pentru grija si parasire,,pentru incredere si deznadejde,,m`au ajutat sa inteleg ca cei mai multi au doar de luat,nimic de oferit,ajungand astfel sa ma vad mult mai puternica decat ma credeam vreodata,,mi`au aratat ca a imparti zambete,,este atat de usor,,insa a sterge lacrimi e al naibii de greu,,ajutandu`ma astfel sa`i aleg cu grija pe cei ce`mi vad zambetul si foarte atent pe cei ce`mi cunosc durerea,,
MULTUMESC!
Si pentru ca sunt om,,te rog,cerule mai arata`mi rasaritul macar o zi in care cei dragi imi sunt aproape,,te rog timpule mai intarzie`ma o clipa ca sa mai pot privi odata soarele,pentru a ma mai racorii odata ploaia,pentru a mai calca odata pamantul si pentru a mai privi odata oamenii,,


Mai lasa`ma o mangaiere,,atat doar sa mai simt,,
Sa mai privesc odata,,pierduta al meu timp,,
Mai lasa`ma o secunda sa pot privi cu dor,,
Sa mai zambesc odata,,caci totu`i trecator,,
Mai lasa`ma odata,,sa pot sa daruiesc,,
Sa mai spun doar odata,,un simplu,,MULTUMESC!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?