luni, 22 februarie 2010

Opriti timpul,,

Intr`o viata in care in loc sa traiesc mai mult mor,,
Ma pierd in decor,,nu cunosc nici un rol,,
Alearga toti in jurul meu,,si simt ca ma pierd,,
As vrea si eu sa pot sa alerg,,,sa pot sa evadez,,
Dar vad,,cum incet suflete mor,,eu vreau sa mi`l pastrez,,
Inca divortul cu viatza nu vreau sa`l semnez,,
Caci sufletul vrea tot,,din acest nimic pustiu,,
Ce trebuie sa il infrunt,,si inca ma tine,,
Si nu nimeni langa mine,,ca sa imi arate calea,,
Deci ratacesc tot pe carari,,si vreau sa aud chemarea,,
Sa vad lumina,,si un inger bland
Sa zica "va fi bine",,
Sa pot visele sa`mi pastrez,,
Fara sa ma gandesc la maine,,
Fara sa urasc,,fara sa ma tem,,
Sa pot sa iubesc,,cand altii lovesc,,
Sa inchid ochii,,cu un zambet mut,,
Care sa spuna ca n`am vrut sa plec,,
Dar n`am avut de ce sa ma opresc

2 comentarii:

  1. Superb titlul blogului... Cu atatia ingeri intrupati, cine stie...:)
    Ca sa fim siguri trebuie sa il intalnim si sa il urmam pe cel care modeleaza ingeri...:)
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesant titlul blogului: "Lasa-ma sa cred ca pot fi inger!"
    Vreau sa stii ca deja nu mai sunt locuri de ocupat in randul ingerilor, nici a ingerilor care slujesc lui Dumnezeu, nici ingerilor care slujesc diavolului.
    Vestea proasta este ca daca pana la sfarsitul vietii noastre(poate azi, poate peste 50 de ani) nu n-eam increzut in Dumnezeu(asa cum ne invata biblia)....atunci vom ajunge in iad direct.
    Am totusi o veste buna: Dumnezeu ofera ocazia fiecarui om sa se faca copil de Dumnezeu, numai ca depinde de vointa noastra.
    “Dar tuturor celor ce L-au primit, adică celor ce cred în Numele Lui, le-a dat dreptul să se facă copii ai lui Dumnezeu” (Ioan 1:12)
    Tu Bexy? In ce categorie te aflii?

    E totusi o diferenta intre inger, si copil al lui Dumnezeu. Asa cred din cate am mai citit si eu.
    Uite un site poate primesti niste raspunsuri la presupusele intrebari:
    http://www.gotquestions.org/Romana/copil-Dumnezeu.html

    RăspundețiȘtergere

ce zici?