duminică, 3 mai 2015

Scrisoare deschisa viitorului meu sot

Dragul meu, am sa te iubesc pana la sfarsitul lumii, vorba lu' Tuca. Dar tu deja esti constient de asta, pentru ca am ajuns aici datorita noua, pentru ca nu am fugit de greutati ci ne-am sprijinit, pentru ca viata noastra a luat locul vietilor noastre, pentru ca prietenia e unul din cuvintele principale intre noi, inainte de iubire, pentru ca asta a dat nastere increderii, incredere in care daca tu-mi zici ca e noapte eu nu fug la geam sa verific, pentru ca increderea ne-a facut confidenti si nimeni nu ne cunoaste mai bine, decat noi unul pe altul, pentru ca eu sunt linistea care te asteapta dupa zilele alea zbuciumate din viata, pentru ca ne ascultam si ne intelegem, pentru ca sfaturile sunt sincere, pentru ca toleranta sta la loc de cinste, pentru ca atunci cand ne-a apucat "nebunia" am stat acolo si ajutat vindecarea, pentru ca am construit si acum privim de la inaltime, de la inaltimea realizarilor noastre, impreuna, acum radem de certurile alea penibile din mai stiu eu ce damblale, acum ne multumim pentru rabdarea si ajutorul la maturizare, acum ne privim ce frumos am crescut impreuna si cand ma uit in ochii tai ma vad pe mine, completa. Chiar daca a trecut atata timp flacara nu s-a stins inca tremur cand ma atingi iar tu zambesti strengar in coltul gurii stiind ca pentru ca am ajuns pana aici impreuna, n-as putea sa nu-ti multumesc cum doar tu stii sa ma fac sa o fac. Ti-am zis azi ce frumos arata pedichiura mea rosie pe umerii tai? Bratele tale nu par niciodata obosite, cred ca de aceea ma simt "acasa". Noapte buna iubitule, eu sunt aici si te veghez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?