joi, 19 iunie 2014

De Vazut





Nu putea fi postat mai la fix documentaru' asta decat acum. Ieri un individ (pe facebook, la o poza postata de mine cu referire la divinitate), mi-a zis ca nu sunt prea desteapta si ca sunt manipulata daca cred in Dumnezeu. Azi un alt individ m-a intrebat de ce am pomenit-o e ma-sa individului de ieri. Prima data l-am intrebat daca-s frati, sa vad daca e comuna, ma-sa, a zis ca nu, da avea dreptate ala, in momentu ala l-am blocat si pe el, ca eu vreau sa raman asa proasta cum sunt, n-am nevoie sa vina genii ca ei si altii sa imi "caste ochii". M-am mai intalnit cu savanti d-astia de traiesc ei de la facerea lumii incoace si stiu cum a luat viata tot ce e pe Pamant si vreau sa ii rog sa ma scuteasca de acum inainte. Nu ma intereseaza ce inteleg ei prin Dumnezeu, crestin, biserica sau altele, cred doar ca daca vii sa-mi spui ca sunt spalata pe creier pt ca incerc sa duc o viata cat mai linistita si sa am sufletul cat mai impacat, prin faptul ca vreau sa cred ca exista cineva dincolo de dimensiunea asta obscura, numiti-L cum vreti, am dreptul s-o pomenesc pe doamna ma-ta! In primul rand, prietene pt ca nu e problema ta in ce cred eu, ca eu pot dormi noaptea de grija credintei tale deci te sfatuiesc sa faci la fel, si in al doilea daca eu cred si EL nu exista, n-am pierdut nimic, dar prietene, daca tu nu crezi si EL exista, ai pierdut tot! P.s: de vazut documentarul, intre doua meciuri de cupa mondiala, gen! :))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?