marți, 22 mai 2012

In timpul ce s`a dus

OK, in timpul ce a trecut si nu am mai zis nimic p`aici am facut destul de multe si  totusi prea putine parca, am cunoscut omeni noi, care mi-au promis marea cu sarea, de parca ar fii si ei in campanie electorala, da eu nu le`am zis ca nu particip la voturi de nici o culoare :)) oricum iubesc sa ascult minciuni cand cunosc adevarul si m`am convins ca unii oameni intra`n viata noastra doar ca e mai interesanta decat a lor :D Tot in timpul asta am invatat ca durerea nu trece cu timpul ci am devenit eu suficient de puternica pentru a nu o mai simti si acum stiu sa inteleg oamenii care`mi gresesc si se chinuie sa se justifice, macar se chinuie :)) altii pleaca pur si simplu asteptand sa se intoarca la ecourile strigatelor mele, eh, ghinion nu prea`mi mai stric vocea pentru nimicuri si cand o fac o fac doar pentru gandurile mele, ca sa le trezesc la realitate. Tot in timpul asta inca`l privesc cu drag pe el, chiar daca a gresit, pentru ca a ramas contra vointei mele si pentru ca inca ma intreaba "ce faci?" pentru ca inca imi ureaza noapte buna si imi incearca sufletul cu cuvinte mari desi eu rad de ele, el le sustine, inca si ma face sa ma gandesc la treaba aia cu "iti dai seama ca e dragoste cand ai zis adio de 1000 de ori dar inca n`ai plecat", eu am zis adio, el n`a plecat pt ca da el trebuia sa plece ca e viata mea right? :)) deci facem impreuna de`o..ceva..ca nu stiu cum sa o numesc, o prietenie in primul rand sustinuta de vorbe ce`ti mangaie auzul si`ti bucura sufletul asa ca timpul oricum le ingroapa pe toate, deci sa ne bucuram cat mai putem! Am mai observat ca tot ce invatam din greseli e sa injuram de durere, pentru ca oricum o sa le repetam deci omu nu invata cand greseste, experimenteaza doar si incearca data viitoare sa evite dar doar se perfectioneaza :))
In rest sunt optimista, a venit vara, iubesc soarele, caldura, culoarile ce scalda lumea in acest anotimp desi ma multumesc to tcu privelistea din balconul meu ca deh, ce strica vara? SESIUNEA! A venit timpul sa mai pun un punc in capitolul "Scoli" al vietii mele si NU`MI PARE RAU SI N`O SA`MI FIE DOR :)) Mereu mi s`a zis "o sa iti para rau dupa liceu, dupa nu sh ce" nu mi`e frate dor de scoli, de ce mi`ar fii? :)) Gasesc stres si`n alta parte, eu m`am nascut sanatoasa scoala m`a salbaticit deci nu`mi place jungla, ca asa e, plin de tot felul de specii ce se mananca intre ele pentru a ajunge cat mai sus, deci daca asa suntem educati hai sa nu ne mai miram de lumea in care ne incercam instinctele ;)
Deci toate bune si frumose asa ca ma duc sa mai intorc niste foi ca sa le aliniez litere care tare greu se lasa intelese :)) iar zilele urmatoare trebuie sa le spun contextul! Zile frumoase pentru toata lumea! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?