vineri, 1 iulie 2011

Planset,,

Atunci cand ti se rupe o bucata din suflet doare,,mereu,,atat de tare incat uneori ma intreb daca mai raman cu ceva,,
Nu ma ascund dupa degete,,desi incerc sa zambesc,,pentru ca cei din jur sa nu ma judece,,dupa durerea de a mai pierde o jumatate,,
Da,doare,e greu,,as fugi si n`am unde,,pentru ca desi nu esti tu,sunt amintirile,desi nu esti prezent fizic,sunt prezente psihic toate momentele in care credeam ca lumea este a noastra,,
Am suferit,am zambit,am plans,,impreuna,,si s`a incheiat tot prin suferinta comuna,desi am luat`o pe drumuri diferite,,avem inca sufletul celuilalt,,iubirea asta,,ciudat nu?
Inca incerc sa imi amintesc doar partile frumoase din "noi",inca incerc sa uit toate acele vorbe care mi l`ai aruncat si inca vreau sa cred ca esti asa cum te iubeste sufletul meu,,
Nu vei stii cat m`a durut,cat ma doare,,sau cat timp ma va durea,,pentru ca n`as vrea sa te doara si durerea mea,,
Nu vei stii ca daca ar fi sa adun lacrimile varsate,,nici cel mai priceput marinar n`ar supravietuii oceanului de durere,,
Intr`o zi vei sti doar cum sunt eu,vei stii tot ce am sacrificat pentru noi,,vei stii cate ganduri curate am avut,,si vei stii,,ca n`am plecat niciodata,,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?