miercuri, 27 iulie 2011

Cel mai greu suflet, e un suflet gol

Incă mă întreb ce e de fapt mai greu pentru mine să sufă eu sau să suferi tu, ce mă doare mai tare durerea mea sau durerea ta? Nu știu încă ce-mi provoaca mai multă suferintă să-ți aud reproșurile sau să ti le fac eu.
Încă n-ai înțeles nimic ești același tu plin de tine si gol de sentimente și eu aceeași eu plină de tine și goală de mine.
Încă încurci iubirea cu condițiile și speri ca eu te voi iubi în felul tău în continuare.
Încă nu știu ce e cea mai grea despartirea sau continuarea și-mi caut încă visele si sperantele prin praful prăpastiei în care m-ai lăsat să cad fară să asculți măcar ecoul sufletului care trăia pentru tine am rămas doar eu sa-i adun cenușa

Știu acum,că cel mai greu suflet e un suflet gol..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?