joi, 21 octombrie 2010

Pentru viata,,



De fiecare data,,fiecare om,,isi sarbatoreste fiecare an de viata,,Ciudat nu?Fiecare an ne ingroapa cate putin,,cu toate astea noi il serbam veseli,,in semn de multumire pentru momentele fericite,,pentru toate durerile,,reusitele,,sau esecurile,,pentru ca daca nu ne prabusim,,n`am cunoaste niciodata zborul,,daca nu ni s`ar frange sufletul,,ochii n`ar stralucii niciodata cand am rosti “a trecut”,,”am invatzat”,,”multumesc”,,Anii,,zilele,,orele,,noastre trec,,si noi ne bucuram pentru fiecare experienta,,in agonia spre “asa`mi doresc sa fiu”,,ce pacat ca nu ne dorim sa fim cum suntem de multe ori,,a te accepta e greu,,fiecare dorind mai mult,,dedicandu`si vata ascendentei,,uitand ca timpul le rezolva pe toate,,
Dar daca n`am lupta,,n`am alerga si n`am cauta,,cum am traii?Iubeste,viseaza,,uraste,,zbiara,,razi,,plangi,,canta,,doreste`ti,,priveste rasaritul,,intelege apusul,,fii pentru totdeauna!Viata este enigma fiecaruia dintre noi,,nu stim ce va schimba,,sau cand se va satura sa ne poarte,,dar atunci cand “sosirea” va fi la orizont,,sa putem spune,,MULTUMIM PENTRU TIMPUL  ACORDAT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?