marți, 12 octombrie 2010

Cantecul inimii


Aceasta nevoie de a vorbi,,si teama de a spune,,
Face sa existe clipe mai fragile,,decat petalele lacrimilor,,
Ce se intampla cand plasa tentaculara a frustrarilor incalcite,,
Contopeste toate spatiile vietii?
Atunci apare suferinta,,
Suferinta este limbajul privilegiat al unei rani care se redeschide,,
Nu inabusi niciodata o suferinta,,ce incearca sa se exprime prin cuvinte,,
E rana mea,,dar e si rana ta,,
Suntem bucatile aceluiasi suflet sfasiat,,
Alimentarea deceptiei e o ocupatie esentiala pentru intretinerea resentimentelor,,
Atunci,,alergi spre ceva,,si gasesti altceva,,
Atunci,,alergi spre cineva si te gasesti pe tine!
Un barbat si o femeie se intalnesc si`si spun,,
"Iti imprumut libertatea mea",,
Ce sa fac eu cu libertatea mea,,daca ma inchide in rolul unei femei puternice,,
Asa cum eu nu sunt?
Uneori cand sunt cu tine,,sunt eu,,alteori nu sunt eu,,caci ma aflu`n alta parte,,
Oare cum poti sa aflii si sa ma iubesti acolo unde ma aflu?
Atunci,,stralucirea realitatii,,orbeste pana si visul


(made by me,,din niste citate foarte dragi mie :) )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?