duminică, 8 august 2010

Despre Lume

Ma intreb tot mai des ce este cu adevarat lumea,,Stiu ca am ajuns aici fara sa vreau sau sa o cer si stiu ca voi pleca la fel,,desi as putea decide cand sa plec,,
Ma intreb oare a cui este cu adevarat viata mea,,pentru ca n`am facut nimic pentru ea,,
Nu stiu de ce e noapte si de ce e lumina,,desi savantii s`au chinuit sa explice asta de`a lungul anilor,,De ce i`as crede?
Ma intreb daca Pamantul Se invarte in jurul Soarelui si nu invers,,de ce as crede intr`un sistem solar pus pe o coala de un simplu om?
Cand universul e nemarginit,,de ce omul crede ca l`a descoperit?Sustinand asta prin diferte experimente facute de o mana de oameni aruncand rezultatul lumii,,care i`a crezut,,sau nu,,din simplu motiv ca e mai usor sa aprobi un lucru care n`ai cum sa dovedesti ca nu e asa,,
Ce sunt oamenii defapt?Masinaria Suprema,,ar zice unii,,creati de o forta suprema,,si daca e asa de ce masinarii create de el il pot distruge?
De ce exista state?De ce se lupta pentru putere?pentru a conduce lumea?O lume care nimeni n`o cunoaste defapt,,De ce lupta pentru ceva necunoscut si efemer?
De ce traim dup legi?Cand ne`am nascut liberi,,de ce ne`am ingradit singuri libertatea?Cine sunt legiuitorii ca sa impuna lumii ce e bine si rau?De unde stiu ei ce e bine si rau?Simple cuvinte,,carora tot oamenii le`au atribuit sensuri,,
Care e sensul adevarat al binelui si raului?Dar al legilor?Dar al Cuvintelor?Sensul cuvintelor detine secretul,,
Imi dau seama acum ca nimic din ceea ce stiu nu stiu defapt,,
Imi dau seama ca o reflectare asupra unor intrebari simpliste ar inebunii orice muritor,,
Sustinem ca lumea a evoluat,,ceea ce se spune ca e bine,,dar cine a cunoscut lumea de la inceput pentru a sti daca e o evolutie?Sau daca acest proces sofisticat e bun,,
Avem aparate care sustinem sus si tare ca ne usureaza viata,,eu cred ca ne`o controleaza,,
Avem sisteme politice care sustin pacea,unitatea si buna starea omenirii,,cum?prin razboiae,prin alergatura dupa aeri,prin sete de putere absoluta
Exista oamneni care mor de foame,,poate mai multi ca niciodata,,
DECI?UNDE SUNT BENEFICIILE EVOLUTIEI?
Avem nevoie de acte pentru a putea merge in diverse locur le lumii,eu cred ca sunt pentru a ne controla mai simplu,,
Cine a avut puterea de a`si insusi acele colturi?
Dumnezeu a lasat oamenii pentru  avea lumea,,toti oamenii,,
NU pentru ca oamenii sa aibe oameni,,pentru a cucerii lumea,,
Inteleg acum ca nu stiu nimic despre lume oameni sau viata,,jocul de`a lumea prea putin il stiu,,
Numind fiecare robot nou "evolutie",,fiecare soldat mort "victorie",,fiecare natiune cazuta "putere"
Fiecare zi trecuta,,pregatire pentru sfarsit,,pentru ca si sfarsitul sfarsitul lumii l`a hotarat omul,,
Sfarsitul lumii create,evoluate si condusa de el,,
Pentru ca sensul cuvintelor e departe de adevar,,
Nu ne putem pregatii,,pentru ca nu stim la ce sa ne asteptam,,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?