miercuri, 11 august 2010

18 ani

Mda,,a sosit vremea ca "fie`mea" sa ajunga majora,, :) De ce fie`mea?Pentru ca ne stim cam de cateva secole,,pentru ca mereu am incercat sa o invatz din lucrurile infruntate inaintea ei,,si pentru ca am fost,,suntem si vom fi mereu una pentru cealalta :)
Astepta de mult acest moment desi i`am spuns ca nu e asa imbatator cum pare,,pentru ca realizezi ca au trecut anii poate prea repede,,si incepe sa se ridice ceatza grijilor neavute pana acum,,
A fost SUPER PETRECERE!Care a inceput mai devreme pentru unii si mai tarziu pentru altii,, :))

Noi am fost printre primii,,logic :)) trebuia sa fiu langa ea la acest pas important in viata oricarui adolescent,, :) Am cantat,,am dansat,,si am mancat tort :))

A tinut pana in zori,,pentru unii,,pentru altii nu,,in funtie de diversi factori care au influentat starea de spirit :)))
Ne`am pozat muuuult :))
Dar a fost frumos,,si acum ma pot mandrii cu minunea mea!Care parca incepe sa vada altfel unele lucruri,,oricum stie ca o iubesc la fel de mult,,indiferent de ce va fi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?