miercuri, 30 iunie 2010

O noapte,,

Mda,,asta e una din noptile alea in care m`am ratacit in timp si locul nu`l mai cunosc de mult,,
E alba,,desi intunericul ei m`ar putea inspaimanta,,
Si prea umeda pentru o noapte de vara,,nu`mi pot oprii ochii,,
Si da,am inteles azi in sfarsit ca nu sunt eu fericirea,,
Si atunci cand iubesc vreau ca omul sa fie fericit,,
T`am lasat sa poti fi fericit,,
Intr`o lume confuza,,am ramas fara stralucire,,fara reper,,
Ratacesc,,mult timp de aici incolo,,
Si nu stiu cand,,soarele`mi va mai lumina fatza,,
Odata stralucea,,acum se ascunde,,
Siroaiele pot fi uscate de caldura,,
Dar parca inca nu a sosit timpul,,nu e destul de cald,,
Ma imbratiseaza o tacere si o singuratate,,
Si nu pot sa scap,,pentru ca tu ma scapai,,
Si acum scaparea`mi,,mi`a scapat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce zici?