sâmbătă, 26 iunie 2010

BACUL

Cum multi se afla`n perioada bacalaureatului,,imi amintesc,,de acea perioada a vietii mele :D
Bacul,,pt mine,,nimic interesant :)) a trecut,,de invatzat am invatzat,,doar cu stresul am stat rau,,ca nu prea ma afecteaza in astfel de momente,,pe cand restu`njurul meu,,erau emotionati,,
BOOON,,duminica seara inainte de examenul oral la romana,,ma plimbam linistita,,iar luni dimineatza eram la cafea cu niste prietene,,cand ma suna dirigu,,"unde esti ca tre` sa intrii la examen?":| mi`a cazut fatza instant,,ok am venit,,m`am schimbat si fugutza la examen :))) intru,,stres!in liceu stres,,eu toata un zambet :)) extrag bilet,,erau ceva drepturi din conventia europeana cu privire la studiile in strainatate,,sau asa ceva,,sa`mi aleg unu si sa`l comentez,,si altceva nu`mi amintesc :D in 10 minute am terminat :)) si am si auzit "foarte bine,la obiect,scurt si concis" :> am iesit,,si piveam la ceilalti tristi ca luasera 8 ca le venise nu stiu ce critic literar sau asa,,adevaru e ca o gherleam de ma loveam de vre`unu d`ala si eu,,booon,,la limba franceza,,a fost cam la fel,,doar ca inainte sa ies din casa m`am gandit asa sa iau un subiect sa`l citesc,,din alea putine de le facusem :)) si am plecat,,si cand extrag biletul,,ghici ciuperca ce e?biletul de`l citisem acasa :))) si aici am temrinat rapid,,si am mai facut 2 subiecte ale "colegilor" inainte sa raspund si sa plec,,inceputul era promitator,,cu doi de 10 altfel priveam spre viitor :> a trecut si sportul,,cu 2 faze nasoale la inceput cand la proba de viteza doua colege si`au nenorocit genunchii si coatele,,dar a fost bine,,probele scrise au fost si ele bine mai putin latina care m`a bagat putin in "stres" dar nu examenul,,ci o blonda supraveghetoare "spaima" bacului,,dar cu putin ajutor al colegelor am tinut`o mai mult la baie decat in examen si a trecut totul bine :D
Cam asta a fost bacul,,nici "prea prea" nici "foarte foarte",,i`am dat shah mat cu 9,90 si asta pt ca nu a stat speriata aia de la latina mai mult la baie :))
Deci dragi absolventi cu 12 clase,,nu va stresati,,cititi ce apucati,,si,,tineti`va supraveghetorii pe la baie :D :)) and P.S:RUGATI UN PRIETEN SA SE TREZEASCA DIMINEATZA SI SA VA SUNE REPEJOR SA VA ZICA CE SUBIECTE S`AU EXTRAS! ;) :D

3 comentarii:

  1. pai eu am cam invatat, mai ales la romana si tot mi frica, mai ales ca la noi oralele s-au dat in timpul anului si nu se calculeaza la media finala pentru ca au fost notate cu calificative...la noi acum nu mai sunt variante, ca alea de anu trecut cica nu mai sunt valabile ...acum o sa vedem ce va fi, oricum cel putin eu sunt foarte stresata, de 3 zile ma mai ia si cu plans ca la istorie nu prea stiu...pai cum sa-ti tii supraveghetoarea in baie?

    RăspundețiȘtergere
  2. Andra draga, pacat ca nu ai vazut ce-a fost la Geogra! :)) Sau ai dat si tu din Geogra? Nu mai tin minte.. Any way... eram toti cu subiectul din carte (foaie rupta, evident, din cartea ascunsa in baie), copiind pe rupte, iar supraveghetorii... varza.
    La Romana la fel, iar probele orale, ce sa zic, au fost super usoare!
    Noi am invatat mai Andra, ne-a educat Gutu cum trebuie :))) In ultimele zile. Ca atunci se ingrasa porcu`, de ia aproape 10? Nu? :))
    Take care!

    RăspundețiȘtergere
  3. whaiii diaaa =)) daca ar fi toate examenele ca bacul =) la geogra am dat si am rupt din prima banca =)) asa ca,,mai da Doamne examene ca bacul :)))

    RăspundețiȘtergere

ce zici?